سامسونگ سال ۲۰۱۹ گوشی هوشمند تاشو معرفی می کند

b62b6358e0595cea4ee673e8068bdbba
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ را می توان یکی از برندهای شناخته شده صنعت گوشی هوشمند دانست که هر سال نسل جدیدی از دستگاه های هوشمند خود را معرفی می کند. برای سال ۲۰۱۸ نیز چندین مدل مختلف همچون سال های قبل در نظر گرفته و بیشتر آنها معرفی شدند.

البته در آگوست امسال باید انتظار رونمایی چند محصول منحصربفرد چون اسپیکر هوشمند، تلفن هوشمند پرچمدار و ساعت هوشمندی را داشت. اخیرا این شرکت با ارسال دعوتنامه ای به مشتریان خود خبر از برگزاری رویداد در ۹ آگوست را داده است.

به گزارش وال استریت ژورنال کره ای سخت به دنبال معرفی گوشی هوشمند تاشو هستند. پیشتر چنین اخباری را در ماه ژوئن شاهد بودیم اما باری دیگر Wall Street Journal این موضوع را رسانه ای کرده است. باتوجه به منابع نزدیک سامسونگ، شرکت کره ای اوایل ۲۰۱۹ گوشی هوشمند سامسونگ تاشویی با نمایشگر ۷ اینچی معرفی می کند. البته این اسمارتفون در بیشترین حالت نمایشگر ۷ اینچی داشته و با قابلیت تاشدگی می توان صفحه نمایش کوچکتری را شاهد بود.  یک صفحه نمایش در جلو قرار گرفته و دوربین ها نیز در عقب قرار می گیرند.

درباره قیمت آن وال استریت ژورنال به هزینه ۱۵۰۰ دلاری اشاره می کند که در نوع خود قابل توجه است. البته پیشتر گزارش ها قیمت ۱۸۰۰ دلاری را پیشنهاد کردند و حال این هزینه کاهش یافته است. جزئیات بیشتری در کار نیست و محصول موردبحث اسمارتفون پریمیومی و رده بالایی از سامسونگ است. WSJ می گوید سامسونگ این پروژه را در اولویت خود قرار داده و ممکن است تا زمان رونمایی بسیاری از موارد تغییر کند.

اطلاعات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت و قیمت احتمالا بین ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار خواهد بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار