رندرهای جدیدی از S22 Ultra منتشر شد

b6ad39886d27dd3cf4202805912527ff
زمان مطالعه: 2 دقیقه

این روزها که همه در تب‌وتاب رونمایی گوشی‌های جدید هستند، سامسونگ یکی از برندهایی است که در حال رونمایی از گوشی‌های جدید خود در اوایل سال ۲۰۲۲ است. این کمپانی قصد دارد به‌زودی از پرچم‌دار خود به نام S22 Ultra رونمایی کند. این گوشی هوشمند تلفیقی از گلکسی اس و نوت بوده و در طراحی مستطیل شکل آن شاهد جایگاه قلم اس پن هستیم.

در روز گذشته یکی از افشاگران فعال چند عکس رندر شده از گوشی S22 Ultra را با ظاهر رسمی منتشر کرده است که نشانگر رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز و سبز است. این رنگ‌ها به نسبت گوشی‌های اولترا سامسونگ که دارای سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری بودند، تنوع بیشتری دارد و احتمالا همین امر موجب جذب بیشتر کاربران می‌شود. طراحی این گوشی شبیه به طراحی گلکسی نوت است و با اینکه S22 Ultra از سری اس ۲۲ است اما به نظر می‌رسد در خانواده گلکسی نوت جای داشته باشد.

S22 Ultra

S22 Ultra

مشخصات S22 Ultra

قلم اس پن این گوشی قرار است پیشرفته‌ترین قلم تولید شده توسط سامسونگ باشد و نرخ تاخیر بسیار کمی (فقط ۲.۸ میلی‌ثانیه) داشته باشد. سامسونگ در S22 Ultra از دوربین اصلی با لنز فوق شفاف ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است که در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم‌های ۳ و ۱۰ برابر قرار دارد. دوربین این گوشی از ضبط ویدئو ۱۲ بیتی HDR  و فریم ریت اتوماتیک پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر ۶.۸ اینچی این گوشی از نوع AMOLED  بوده و با رزولوشن ۱۴۴۰*۳۰۸۸ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه خواهد شد. این پنل نمایشگر از تکنولوژی LTPO استفاده کرده و نرخ نوسازی آن بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. سامسونگ برای محافظت از صفحه‌نمایش این گوشی از گوریلاگلس ویکتس پلاس استفاده می‌کند.

ابعاد گوشی S22 Ultra 8.9*77.9*163.7 با وزن ۲۲۸ گرم بوده و دارای گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرو غبار است. باتری این گوشی دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۴۵ واتی و همچنین شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی است. البته لازم به ذکر است که داخل جعبه شارژر وجود ندارد.

در بخش صدا، اسپیکرهای استریو توسط AKG  تنظیم شده‌اند و پشتیبانی از دالبی اتموس نیز دارند. این پرچم‌دار سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 عرضه خواهد شد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار