مشخصات فنی Lenovo Legion Y90 در لیست TENAA فاش شد

eb6d03415c35cf477187e976060a87bb
زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدت‌هاست که اخبار و شایعات مربوط به عرضه گوشی جدید گیمینگ لنوو به گوش می‌رسد. عرضه این گوشی خبر بسیار خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود چرا که بازی با یک گوشی گیمینگ قوی بسیار لذت‌بخش و متفاوت خواهد بود. این اخبار مربوط به Lenovo Legion Y90  است که این گوشی جدید احتمالا با نام Legion 3 Pro عرضه می‌شود و از مشخصات آن می‌توانیم به صفحه‌نمایش Full HD+ ، بدنه سنگین و حافظه‌های مختلف اشاره کنیم. موارد ذکر شده از مشخصات اولیه این گوشی هستند. در ادامه این خبر به بررسی جزئی‌تر مشخصات گوشی لنوو می‌پردازیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی گیمینگ جدید به دست آورید.

گوشی گیمینگ Lenovo

گوشی گیمینگ Lenovo

سایر مشخصات فنی گوشی Lenovo Legion Y90

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایشگر Full HD+ این گوشی، ۶.۹ اینچی و از نوع OLED است که تصاویر را با و رزولوشن ۲۴۶۰ x 1080 پیکسل نمایش می‌دهد. طبق گواهی TENAA فرکانس پردازنده این گوشی لنوو ۲.۹۹ گیگاهرتز است. تراشه‌ای که گوشی Legion Y90 از آن قدرت می‌گیرد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. لنوو قصد دارد در کنار این تراشه، گوشی جدید گیمینگ خود را با ۴ حافظه متفاوت عرضه کند. این حافظه‌ها شامل رم ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی است که طبق شایعات شاهد عرضه Lenovo Legion Y90 را با رم ۱۸ گیگابایتی خواهیم بود.

در بخش حافظه داخلی باید بگوییم که گوشی Lenovo با ۳ حافظه مختلف ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود تا مخاطبان مختلف را جذب کند و شما بتوانید هر حافظه‌ای که مدنظر دارید را تهیه کنید. منبع تغذیه گوشی گیمینگ لنوو یک باتری با ظرفیت ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. در مورد وزن و ابعاد گوشی باید بگوییم که ابعاد گوشی لنوو ۱۷۷*۷۸.۱*۱۰.۹ میلی‎‌متر و وزن آن ۲۵۲ گرم خواهد بود. وزن ۲۵۲ گرمی این گوشی یکی از سنگین‌ترین وزن‌های موجود برای گوشی موبایل است. البته این سنگین بودن بی‌دلیل نیست چرا که وجود دو فن خنک‌کننده در پنل پشتی گوشی باعث افزایش وزن آن می‌شود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار