پایان آپدیت برای دو عضو از خانواده S8 سامسونگ

38890e8f976b9c37640e3108651d95c5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

دارندگان گوشی های S8 و گلمسی S8 پلاس از این پس آپدیت اندروید را دریافت نخواهند کرد. این خبر درحالی منتشر شد که سامسونگ در صفحه مربوط به بروز رسانی ها به بیان آپدیت های جدید اندروید برای برخی از اسمارتفون هایش پرداخت و در این اطلاع رسانی خبری از این دو عضو قدیمی سری اس نبود. البته نکته جالب این اطلاعات معرفی گلکسی A82 5G بود  که با وجود معرفی نشدن در فهرست دریافت کننده گان آپدیت جدید اندروید قرار گرفت.

گوشی جذاب و پیشکسوت پرچمداران سامسونگ در نسخه پایه یعنی گلکسی S8 با نمایشگر ۵/۸ اینچی از نوع آمول، تراشه اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و باتری سخاوتمند ۳۰۰۰ میلی آمپری عرضه شد و در همان ابتدا سیستم عامل ۷ نوقا بر روی آن اجرا شده بود که در آپدیت جدید خود اندروید ۹ پای را پشتیبانی می کرد.

آپدیت اندروید S8

تا پیش از این سامسونگ به عنوان حمایت کننده مدل های نسل گذشته خود ادعا می کرد که گوشی های هوشمند خود را برای مدت طولانی جهت دریافت آپدیت جدید سیستم عامل پیشتیبانی خواهد کرد، اما این خبر باعث شد که طرفداران و دارندگان گوشی محبوب S8 از این پس با نرم افزار قدیمی خود کار کنند. البته به خاطر داشته باشید این اطلاع رسانی گوشی های گلکسی S8  اکتیو  و گلکسی S8  لایت را شامل نمی شود. بنابراین این عدم بهره مندی از آپدیت جدید اندروید تنها مختص به دو از این خانواده پرطفدار است.

با این حال آخرین برزرسانی برای این دو مدل به همراه وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۱ منتشر شده بود، لذا افرادی که این دو گوشی را خریداری کرده اند تا مدت طولانی می توانند با این آپدیت از قابلیت های کاربردی اندروید استفاده کنند، اما اگر نبود آپدیت جدید برای این کاربران مهم است باید به فکر خرید یکی دیگر از گوشی های سامسونگ باشند.

لازم به ذکر است که گوشی گلکسی S8 اکتیو هر سه ماه یکبار و گوشی گلکسی S8 لایت به مانند گذشته دوبار در سال از آپدیت جدید اندروید بهره مند خواهند بود.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار