تلفن هوشمند X20 Plus UD ویوو عرضه شد

58481e70019d2f529d1374a21c4537bc
زمان مطالعه: 1 دقیقه

تلفن هوشمند X20 Plus UD ویوو عرضه شد

شرکت ویوو در جریان نمایشگاه CES 2018 از تلفن هوشمندی رونمایی کرد که به سنسور اثرانگشتی در زیر صفحه نمایش مجهز بود. گوشی هوشمندی که X20 Plus UD نام داشته و می توانست عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

این اسمارتفون در سطحی قدرتمند بوده که می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد و فراتر از یک گوشی هوشمند معمولی باشد. تاکنون هیچ شرکتی فناوری اسکنر زیر نمایشگر را به کار نگرفت از این رو باید X20 Plus UD را اولین گوشی هوشمند در این زمینه دانست. گوشی هوشمند مذکور گذشته از قابلیت مورد اشاره، به مشخصات سخت افزاری قابلی مجهز است و می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

گوشی هوشمند X20 Plus UD گذشته از آن طراحی ظاهری پریمیومی داشته که می تواند در مقایسه به رقبا محصولی برتر و فوق العاده به شمار رود. X20 Plus UD از آنجایی چنین نامی پیدا کرد که در مقایسه با نسخه معمولی ایکس ۲۰ پلاس به فناوری سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز است و هیچ یک از گوشی های هوشمند چنین قابلیتی را در خود ندارند.

از مشخصات سخت افزاری آن باید به صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی FHD+ با نسبت تصویر ۱۸:۹ و پنل OLED در کنار رزولوشن ۱۰۸۰*۲۱۶۰ پیکسلی که موجب می شود شاهد صفحه نمایشی قابل توجه باشیم. حافظه داخلی ۶۴ یا ۳۲ گیگابایتی در کنار اسلات کارت اس دی برای ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۹۰۵ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۰، پشتیبانی از وای فای، بلوتوث، GPS، شبکه ۴G LTE و برخی دیگر اشاره داشت.

ویوو قصد داشته X20 Plus UD را با قیمت ۵۶۴ دلار عرضه دارد و ابتدا وارد بازار چین خواهد شد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت چینی مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار