آشنایی با گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ

9c32de1ab42fda36963de55c88f7f02a
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند که هر یک در دسته سخت افزاری خاص خود قرار می گیرند. گوشی های هوشمندی که در طراحی چشمگیر و در مشخصات بزرگ محسوب می شوند.

از جمله آنها باید به سری گلکسی اس اشاره کرد که به عنوان پرچمداران این شرکت کره ای شناخته می شوند. سامسونگ در ۲۵ فوریه سال جاری سری گلکسی اس ۹ را با مشخصاتی قابل توجه و طراحی بهبودیافته معرفی خواهد کرد.

این سری در دو مدل گوشی سامسونگ اس ۹ و اس ۹ پلاس معرفی می شود و در برخی ویژگی ها با یکدیگر اختلاف دارند. در این مطلب می خواهیم به نسخه پلاس بپردازیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنیم:

blankطراحی و ساخت

گلکسی اس ۹ پلاس به بدنه فلز و شیشه ای مجهز است که تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. در طراحی شباهتی به سری گلکسی اس ۸ داشته اما بهبودی هایی در بخش عقب برای آن حاصل شده است. ابعاد این مدل ۱۵۷*۷۳*۸.۵ میلیمتری بوده و در مقایسه با نسخه استاندارد بزرگتر بوده اما وزن مشخص شده ای ندارد. با نگاه به ظاهر گلکسی اس ۹ پلاس می توان دریافت که این محصول کمپانی کره ای را نباید دست کم گرفت و یک تلفن هوشمند بزرگ در میان محصولات سامسونگ به شمار می رود.

صفحه نمایش

یکی از بخش های مهم در گوشی های هوشمند نمایشگر بوده و خوشبختانه سامسونگ در این قسمت به پنل ۶.۲ اینچی QHD+ بی حاشیه از نوع اینفینیتی اج پرداخته که می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ گستردگی بزرگی را برای افراد رقم می زند تا کاربری لذت بخشی را با این اسمارتفون بدست آورند. نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۳ درصدی حجم بسیاری از نمایشگر را در پنل جلو قرار داده است. استفاده از پنل سوپرامولد نه تنها در افزایش کیفیت و وضوح تصویر موثر است، بلکه رنگ ها را با لعابی بهتر نمایش می دهد. از این رو صفحه نمایش گلکسی اس ۹ پلاس را می توان قابل توجه دانست.

سخت افزار

blankبخش سخت افزاری گلکسی اس ۹ پلاس تقریبا کامل است زیرا سامسونگ از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰ بهره گرفته که در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. از این رو اگر بخواهیم به یک محصول قابل توجه از برند سامسونگ اشاره کنیم قطعا گلکسی اس ۹ پلاس یکی از آنها محسوب می شود.

دوربین

سامسونگ برای بخش دوربین گلکسی اس ۹ پلاس از لنز پیشرفته ای با قابلیت تغییر دیافراگم بهره گرفته است. دوربین عقب از نوع دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بوده اما دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است. دوربین عقب می تواند بین دو دیافراگم ۱/۵ تا ۲/۵ تغییر دیافراگم لنزی داشته باشد تا در شرایط نوری مختلف بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همچنین قابلیت تصویربرداری ۴کی در کنار فیلمبرداری ۱۰۸۰ پیکسلی برای بخش عقب از دیگر ویژگی های دوربین گلکسی اس ۹ پلاس است.

باتری

یکی از بخش های قابل توجه باتری بوده و حتی مشکلات آن در نسخه گلکسی نوت ۷ مشکلاتی به دنبال داشت. از این رو شرکت سامسونگ باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری را برای گلکسی اس ۹ پلاس در نظر گرفته که بتواند عملکرد خوبی در بخش باتری از خود نشان دهد. بنابراین باید در کنار مشخصات سطح بالا مورد اشاره، به باتری پرظرفیت و مناسب نیز اشاره کرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار