گلکسی نوت ۹ با کلید اختصاصی دوربین همراست

a8fe4ec4e4ffe3edc3ee66cbb298a65a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی نوت ۹ با کلید اختصاصی دوربین همراست

شرکت سامسونگ هر سال با معرفی نسل جدید گوشی های هوشمند سری گلکسی نوت موجب شادی طرفداران شده و این اسمارتفون در کنار مشخصات بزرگ منحصربفرد است.

به تازگی دسته ای تصاویر از کاور یا همان قاب این گوشی هوشمند منتشر شده که نشان می دهد سنسور اثرانگشت در قسمت زیرین دوربین عقب جای گرفته و ساختار دوربین دوگانه نیز به شکل افقی است. یکی از موضوعات جالب تصویر وجود یک کلید در قسمت پایین سمت راست است و احتمال وجود کلید اختصاصی برای دوربین را افزایش می دهد.

blank

این نشان می دهد سامسونگ اطمینان کاملی از رونمایی محصول جدید خود داشته و این اسمارتفون ها از پس آزمایش ها موفق بیرون آمده است. در اخباری مرتبط احتمال داده می شود که دلیل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ برای ارائه ندادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش گوشی نوت ۹ این بوده است که عملکرد آن دقت بالایی نداشته است و همچنین پر هزینه بودن اجرای چنین پتنتی نیز می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم کمپانی سامسونگ باشد. البته می توان گفت کمپانی سامسونگ در حال بهبود بیشتر این پتنت و فناوری برای بالا بردن دقت عملکرد آن می باشد چرا که قصد دارد علاوه بر استفاده از این فناوری در تلفن های همراه هوشمند خود از آن در سایر محصولات خود نیز استفاده کند از این رو بهبود عملکرد آن برایش مهم است و این مسئله هم می تواند یکی دیگر از دلایل تغییر تصمیم سامسونگ باشد .

از مشخصه های سخت افزاری گلکسی نوت ۹ باید به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ اینفینیتی دیسپلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با تراشه گرافیکی آدرنو ۶۳۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تغییر دیافراگم لنز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۸۵۰ یا ۴۰۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

اطلاعات دقیق بیشتری در کار نیست و تنها باید تا تابستان ۲۰۱۸ به انتظار نشست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار