درباره گوشی نوت ۹ سامسونگ

cb754af26a1a0eccdc7f5bbef3d32d60
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوشی نوت ۹ سامسونگ از مهم‌ترین تلفن‌های همراه هوشمند سال ۲۰۱۸ بود. این گوشی از هر نظر بزرگ‌تر از مدل‌های نوت قبلی است. صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی بزرگ‌تر و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بزرگ‌تر دارد و یک گزینه ذخیره‌سازی عظیم ۱ ترابایتی ارائه می‌کند. دوربین آن کیفیت خوبی دارد و همراه بلندگوهای استریو و قلم S ارائه می‌شود. با اینکه این گوشی آخرین مدل ارائه شده نوت نیست اما اگر بودجه کافی ندارید می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

نوت 9 سامسونگ

نوت ۹ سامسونگ

مشخصات گوشی نوت ۹ سامسونگ

این گوشی هوشمند سامسونگ، صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی آمولد دارد به همراه باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه شده. شما می‌توانید یک کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به گوشی اضافه کنید، به‌این‌ترتیب ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار خواهید داشت. این مقدار فضای بسیار زیادی است که می‌توانید فیلم و سریال و موسیقی روی آن نگهداری کنید.

نوت ۹ سامسونگ مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، مثل مشخصات دوربین را از گلکسی S9 به ارث برده است. عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد و از تمام رقبای خود در این زمینه جلوتر می‌زند. پردازنده گوشی، اگزینوس ۸۹۱۰ خود سامسونگ است که عملکرد مناسبی ارائه می‌دهد و سرعت خوبی دارد. حتی در تست‌های گرفته شده Geekbanch امتیاز این گوشی در حد مناسبی قرار داشته و در مقابل نوت ۸، S9 پلاس و آیفون X، بهتر بوده است.

گوشی Note 9 سامسونگ

گوشی Note 9 سامسونگ

مشاوره خرید

گلکسی نوت ۹ سامسونگ یک گوشی هوشمند برتر است. با اینکه در حال حاضر می‌توانید گزینه‌های بهتری نسبت به آن پیدا کنید؛ اما اگر بودجه کمی دارید خرید Note 9 سامسونگ فکر خوبی است. این گوشی در برابر پولی که می‌پردازید، ارزش زیادی دارد. باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپر آن ۲۱ درصد بزرگ‌تر از باتری نوت ۸ است و صفحه‌نمایش خمیده ۶.۴ آن بسیار بزرگ‌تر و روشن‌تر از مد‌ل‌های قبلی است. قلم بلوتوثی S هم قابلیت‌های جدید کنترل از راه دور ارائه می‌دهد که سرگرم‌کننده هستند. حداکثر اندازه ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی آن هم بی‌نظیر است. دوربین تقویت شده باهوش مصنوعی نوت۹ هم، کیفیت بسیار مناسبی به شما ارائه خواهد داد. به‌طورکلی نوت ۹ سامسونگ بسیار دوست‌داشتنی است و ارزش پولی که می‌پردازید را دارد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار