معرفی گوشی HTC Desire 20 Pro

36a33ceda90048528e4cfbec7740bc19
زمان مطالعه: 3 دقیقه

HTC Desire 20 Pro

مدت ها بود که خبری از کمپانی تایوانی HTC  منتشر نشده بود. تصور می شد این برند از دنیای گوش های هوشمند کوچ کرده باشد. دیگر شاهد مدل های جدید آن نبودیم . بیشتر پیش بینی می کردیم که خبر بعدی از این کمپانی بعد از رونمایی آخرین مدل آن، اخباری در جهت خروج آن از تولید گوشی هوشمند باشد. اما این گمانه زنی ها تحقق نیافت و  HTC بار دیگر به این جهان قدم گذاشت. گرچه HTC Desire 20 Pro مدل ادعایی این شرکت نیست، اما به عنوان یک میان رده می توان روی آن حساب کرد.

در بازار داغی که دو کمپانی سامسونگ و شیائومی به راه انداختند این کمپانی نیز حرفی برای گفتن دارد. در ادامه از افشای مشخصات مدل HTC Desire 20 Pro بیشتر می خوانید.

گویی این برند تایوانی قصد کوچ از دنیای گوشی های هوشمند را ندارد. به یاد دارید که دقیقا چه زمانی از معرفی یک  htc هیجان زده شده اید؟ این برند تایوانی برای مدت ها بود که خبری از رونمایی محصول جدید نمی داد. اما چندی پیش به گزارش  XDA Developers این برند به معرفی یکی از مدل های میان رده خود به نام HTC Desire 20 Pro پرداخته است. گوشی هوشمندی که قبلا شایعاتی از ساخت آن به گوش دوستداران این برند رسیده بود، حال کنسول گوگل پلی مشخصات محدودی از این دستگاه را منتشر کرده است.

جالب است بدانید اسم رمزی که این کمپانی برای این محصول استفاده کرده است  htc-bymdugl بوده که با مدل HTC 2Q9J10000 معرفی شد. اکنون که در حال نگارش این خبر هستیم زمان زیادی از انتشار این محصول نمی گذرد اگر شما نیز به عنوان طرفدار این برند منتظر رونمایی از مدل جدید آن بودید پیشنهاد می کنیم خواندن این مطلب ر از دست ندهید:

HTC Desire 20 Pro

HTC Desire 20 Pro به لحاظ پردازنده و حافظه

پردازنده ای که برای این مدل از HTC در نظر گرفته شده است، اسنپدراگون ۶۶۵ بوده در صورتی که در قبل از این مدل پردازنده هایی که این برند برای گوشی های خود در نظر می گرفت تراشه های مدیاتک بودند. در کنار این پردازنده HTC Desire 20 Pro از ۶ گیگابات رم نیز برخوردار است.

سیستم عاملی که به عنوان پیش فرض بر روی این دستگاه نصب شده است اندوید ۱۰ خواهد بود که در نتیجه می توان این مدل را به عنوان اولین مدل از کمپانی HTC  دانست که مجهز به اندوید ۱۰ است.

مشخصات دیگر HTC Desire 20 Pro

آنچه به عنوان مشخصات این گوشی فاش شده است صفحه نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است. البته که تصویر منتشر شده از این محصل در گوگل پلی مدل  HTC U11+ را نشان می دهد. از حدسیاتی که بییندگان HTC Desire 20 Pro ارائه داده اند گمان می رود نمایشگر این مدل از نوع  LCD باشد چراکه حسگر اثر انگشت در پشت قاب آن تعبیه شده است.

در خصوص ظاهر این گوشی هوشمند یک افشاگر توییتری اظهار کرده پنل جلویی آن شبیه به وان پلاس ۸ از همین کمپانی بوده و از نظر قاب پشتی مشابه شیایئومی۱۰ است.

HTC Desire 20 Pro

گفتنی است که مدل HTC Desire 20 Pro دارای جک ۳.۵ میلی متری نیز است. درباره تاریخ ورود این مدل جدید از کمپانی اچ تی سی هنوز اطلاعی در دست نیست. بهتر است یادآور شویم که مدل رونمایی شده نمی تواند مدل ادعایی این کمپانی از ساخت گوشی هوشمند با پشتیبانی از شبکه ۵G باشد. بنابراین به نظر می رسد که  HTC هنوز از پرچمدار خود مشخصاتی را منتشر نکره است و مدل ارائه شده در حکم میان رده این شرکت خواهد بود. بنابراین دوستداران این برند تایوانی می توانند تا انتشار پرچمدار آن صبر کنند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار