آنر ۱۰ GT اولین گوشی هوشمند هوآوی با حافظه رم ۸ گیگابایتی

29ebf684cadcf7116ddde9a44e8821aa
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آنر ۱۰ GT اولین گوشی هوشمند هوآوی با حافظه رم ۸ گیگابایتی

شرکت هوآوی اگرچه یکی از برندهای مطرح تولیدکننده اسمارتفون بوده اما تاکنون تلفن هوشمندی با حافظه رم ۸ گیگابایتی را معرفی و عرضه نکرد. حال به تازگی این کمپانی چینی تصمیم گرفت با آنر ۱۰ GT به انتظار طرفداران پایان دهد.

زیرا این گوشی هوشمند زیرمجموعه آنر از حافظه رم ۸ گیگابایتی برخوردار بوده و می تواند عملکرد پردازشی بالایی از خود نشان دهد. گفته شده گلکسی نوت ۹ نیز اولین گوشی هوشمند سامسونگ با حافظه رم ۸ گیگابایتی محسوب می شود.

اگرچه تاکنون شرکت های مختلفی دست به کار شده و از گوشی هوشمند با حافظه رم ۸ گیگابایتی رونمایی کردند، سامسونگ و هوآوی به تازگی چنین تصمیمی گرفتند. آنر ۱۰ GT قرار است در سه مدل ۴،۶ و ۸ گیگابایتی به فروش برسد تا مشتریان مطابق نظر خود مدلی از این سری را خریداری نمایند.

در دیگر مشخصات آنر ۱۰ GT باید به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی ۲۲۸۰*۱۰۸۰ پیکسلی LCD ، پردازنده هشت هسته ای کایرین ۹۷۰، دوربین اصلی دوگانه ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره داشت.

با چنین مشخصه هایی محصول شرکت هوآوی گوشی هوشمند قدرتمندی بوده و می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. تاکنون شرکت های بسیاری دست به کار شده و حافظه رم ۸ گیگابایتی را برای گوشی هوشمند خود در نظر گرفتند.

آنر ۱۰ GTبه عنوان یک میان رده بوده و از حافظه رم بالایی برخوردار است. این گوشی هوشمند از ۲۴ جولای با قیمت ۳۹۰ دلار روانه بازار می شود و پیش بینی شده بزودی مدل های دیگری از این برند با حافظه رم ۸ گیگابایتی مشاهده شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار