گوشی جدید ریلمی به نام Realme 9i رونمایی شد

1ab24e4b21869ee7b7f5c6d440de6bf4
زمان مطالعه: 1 دقیقه

خبر رونمایی گوشی جدید ریلمی برای طرف‌داران این برند خبر خوبی محسوب می‌شود. این برند در همه‌جای دنیا کاربران خاص خود را دارد و افراد بسیاری در انتظار معرفی گوشی جدید آن بودند. در نهایت این کمپانی به تازگی از گوشی میان‌رده خود به نام  ‌Realme 9i در ویتنام رونمایی کرده است که ما در اینجا به توضیح مشخصات آن می‌پردازیم.

Realme 9i

Realme 9i

مشخصات ریلمی ۹i

 

بدنه این گوشی در ابعاد ۱۶۴.۴*۷۵.۷*۸.۴ میلی‌متر و با وزن ۱۹۰ گرم است. پنل جلو شیشه‌ای و پنل پشت و فریم از جنس پلاستیک است. در پنل پشتی شاهد ماژول دوربین مستطیلی شکل در گوشه سمت چپ هستیم که سه دوربین را در خود جای داده است و دوربین سلفی هم در گوشه بالا سمت راست قرار گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی در کنار آن قرار گرفته است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

نمایشگر ۶.۶ اینچی این گوشی از نوع IPS LCD بوده و ۸۴.۴% از بدنه را به نمایشگر اختصاص می‌دهد. گوشی ریلمی دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۱۲*۱۰۸۰ اینچ است که تصاویر را با کیفیت در معرض دید شما قرار می‌دهد. Realme 9i دارای رابط کاربری UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ است و با سه حافظه‌ی مختلف ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۴ و ۶ ارائه می‌شود. قلب تپنده این گوشی جدید ریلمی تراشه‌ی Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G 6 نانومتری است.

در بخش دوربین شاهد سه دوربین مختلف هستیم؛ لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید بوده ضمن اینکه لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دوربین‌های دیگر را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در پنل جلویی قرار دارد.

به باتری گوشی که بپردازیم یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از جنس لیتیوم پلیمر می‌بینیم که دارای شارژ سریع ۳۳ واتی است. با این ویژگی شما می‌توانید گوشی خود را به‌سرعت شارژ کنید، بدون اینکه زیاد منتظر باشید.

رنگ های Realme 9i

رنگ های Realme 9i

 

این گوشی جدید ریلمی در رنگ‌های آبی و مشکی و با قیمت ۲۹۰ دلار معرفی شده است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار