دیجی دو
فهرست مطالب
گارانتی سریر سرویس
زمان مطالعه : ۵ دقیقه

خدمات پس از فروش، ضمانت کالا و گارانتی از شرط‌های لازم برای خرید هر یک از کالاهای الکترونیکی است. گارانتی را می‌توان به عنوان اطمینانی بر صحت کالا دانست که از طرف فروشنده به مشتری داده می‌شود. گارانتی اعتبار کالاهای دیجیتال را بالا برده و نقش مهمی در بازار این محصولات ایفا می‌کنند. امروزه مشتریان کمتر به سمت خرید محصولات دیجیتال فاقد گارانتی رفته و عرضه کنندگان نیز برای بالا بردن فروش محصولات خود، بسیاری از کالاها را همراه با برگه ضمانت و گارانتی به فروش می‌رسانند.

محصولات دیجیتال مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر همراه، کنسول‌های بازی و سایر دستگاه‌های مشابه در ایران توسط شرکت‌هایی ضمانت شده و کارت گارانتی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. این شرکت‌ها در برابر آسیب‌هایی احتمالی دستگاه شما را تضمین کرده تا در صورت خرابی‌ تعمیر و یا تعویض گردد. شرکت سریر سرویس یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی است که بیشتر در زمینه گارانتی لب‌تاپ، محصولات جانبی سیستم‌های کامپیوتری، کنسول بازی، تبلت و موبایل فعالیت دارد.

بیستمین سالگرد گارانتی سریر سرویس

سابقه سریر سرویس در ارائه گارانتی

گارانتی سریر سرویس فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ به صورت بین‌المللی و از طریق کشور سنگاپور آغاز کرد. به دنبال موفقیت شرکت و رشد روزافزون تقاضا محصولا کامپیوتری، سریر سرویس با هدف ارائه خدمات پس از فروش به خریداران ایرانی، در سال ۱۳۸۳ و با هویتی مستقل کار خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد. عمده فعالیت سریر سرویس ارائه خدمات پس از فروش قطعات کامپیوتری بود که این موضوع نیز به پشتوانه زیرساخت‌های فنی و استخدام نیروزهای متخصص در دو حوزه ادامه یافت.

گارانتی سریر سرویس در بخش اول فعالیت‌های خود به ارائه خدمات پس از فروش قطعات و محصولات کامپیوتری عرضه خود پرداخت و این بخش از کار خود را به صورت انحصاری به بخش پشتیبانی تبدیل کرد.  حوزه دوم فعالیت‌های این شرکت نیز به واردات قطعات و محصولات کامپیوتری از جمله حافظه‌های اصلی و جانبی، درایوهای نوری، سیستم‌های کامپیوتری قابل حمل مانند نوت‌بوک و تبلت و سایر کالاهای الکترونیکی اختصاص دارد.

اکنون گارانتی سریر سرویس حدود پنج میلیون کالا را تحت پشتیبانی خود قرار داده و به ارائه سرویس خدمات گارانتی به حدود ۱۲۴ هزار مشتری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید : گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

شرایط گارانتی سریر سرویس

سریر سرویس ضمانت محصولت متنوعی را بر عهده دارد. این شرکت برای ارائه گارانتی‌های خود برای هر محصول شرایط مختص به ویژگی‌های آن را در نظر گرفته است اما به صورت کلی نیز شرایطی عمومی برای گارانتی محصولات خود در نظر گرفته است.

شرایط عمومی گارانتی سریر سرویس(شرایط نقض گارانتی)

  1. مخدوش شدن سریال دستگاه، برچسب گارانتی و کارت گارانتی
  2. پایان یافتن مدت زمان ضمانت کالا
  3. تعمیر دستگاه توسط اشخاص غیر از کارشناسان سریر سرویس
  4. عیوب ناشی از نفوذ آب، حرارت بالا، سرما شدید، امواج مغناطیسی، مواد شیمیایی، گرد وغبار و نگهداری ناصحیح
  5. عیوب ناشی از ضربه فیزیکی
  6. اشکالات مربوط به بلایای طبیعی
  7. هر نوع آسیب الکتریکی مانند نوسان برق، به جز مشکلات ناشی از تولید کارخانه‌ای
  8. خرابی ظاهری سوکت‌ها

*تمامی شرایط عمومی گارانتی سریر شامل کلیه محصولات و دستگاه‌های مورد ضمانت این شرکت می‌شود.

شرایط نقض گارانتی نوت بوک

  1. باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل
  2. خرابی درایو نوری دستگاه به دلیل استفاده ناصحیح
  3. عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی مانند سیم‌های HDMI و USB
  4. آسیب دیدگی فن، صفحه کلید و ماوس
  5. عیوب سخت افزاری به دلیل نصب برنامه‌های غیر استاندارد، سیستم عامل‌های نامعتبر و آلوده شدن دستگاه به انواع ویروس

همچنین سریر سرویس در قبال نوت بوک‌هایی که تعمیر آن مقرون به صرفه نبوده و با تولید آن‌ها متوقف شده در شرایط معین دستگاه را تعویض و اختلاف قیمت دو محصول را محاسبه و از مشتری دریافت می‌کند. گارانتی سریر در مورد لبتاپ‌ها تنها در مورد خود دستگاه بوده و لوازم جانبی آن را شامل نمی‌شود، باطری نوت بوک ‌نیز به دلیل مصرفی بودن این قطعه تنها ۶ ماه شامی گارانتی خواهد شد.

شرایط نقض گارانتی رم و فلش

شرایط گارانتی محصولات رم و فلش مشابه با شرایط عمومی بوده وتنها در صورتی که این نوع محصول دارای پوشش و یا در بوده باشند برای تعویض دستگاه باید در سالم آن را همراه داشته باشید.

شرایط نقض گارانتی درایو نوری

  1. باز شدن بدنه درایو
  2. سوختن بخش الکترونیکی دستگاه به دلیل نوسانات برق و ایراد منبع تغذیه
  3. شکسته شدن پین‌های پورت M/S, POWER, IDE­۴.
  4. آسیب دیدن سینی (TRAY) یا هر یک از اجزا درایو
  5. مشکلات مکانیکی درایوهای SLOT به علت قراردادن نادرست CD در شکاف مربوطه

*خرد شدن سی‌دی در داخل دستگاه و سوختن چیپ اصلی شامل گارانتی سریر سرویس است.

بیشتر بخوانید : گارانتی هماهنگ سرویس

شرایط نقض گارانتی کارت گرافیک

  1. عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح به سایر دستگاه‌ها
  2. خراب شدن فن به هر دلیل غیر از عیوب ناشی از ساخت کارخانه‌ای
  3. آسیب فیزیکی پین‌ها و سوکت مربوط به خروجی مانیتور و تلویزیون (HDMI,DVI, CRT,TV)
  4. سایر شرایط گارانتی عمومی

شرایط نقض گارانتی هارد دیسک

  1. هرگونه مشکلات فیزیکی و تغییر رنگ و سوختگی بر روی PCB
  2. هرگونه خدشه بر برچسب اصلی دستگاه و هلوگرام‌ها
  3. عدم تطابق PCB با بدنه هارد
  4. سایر شرایط گارانتی عمومی

*اطلاعات داخل هارد شامل گارانتی سریر سرویس نمی‌شود.

شرایط نقض گارانتی CPU

  1. عدم تطابق سریال لیبل گارانتی با مشخصات CPU
  2. هرگونه سوختگی الکترونیکی که سیستم را بوت کند
  3. سایر شرایط گارانتی عمومی

*مواردی که CPU باعث هنگ و ریست دستگاه شود شامل گارانتی است.

شرایط نقض گارانتی مادربورد

  1. آسیب فیزیکی سوکت‌ها و مانند شکستگی و خم شدگی پین‌های سوکت CPU اسلات‌های PCI, AGP, RAM پورت‌های LAN, USB, SOUND, PRINTER, PS/2 و کانکتورهای FDD و IDEE
  2. سایر شرایط گارانتی عمومی

بیستمین سالگرد گارانتی سریر سرویس

شرایط گارانتی تبلت و موبایل

  1. ارائه جعبه دستگاه و مطابقت اطلاعات کارت گارانتی با سریال بر روی آن
  2. تعمیر دستگاه‌های بدون گارانتی در صورت وجود مشکل تا سقف هزینه ۵۰ هزار تومان
  3. رفع مشکلات نرم‌افزاری بر عهده گارانتی سریر نمی‌باشد
  4. لوازم جانبی جزو تسهیلات گارانتی نبوده و تمامی این گونه محصولات به هنگام مراجعه مشتری برای تعمیر دستگاه اصلی به آن تحویل داده خواهد شد.
  5. حفظ اطلاعات دستگاه بر عهده مشتری است.

بیشتر بخوانید : گارانتی مایکروتل پلاس

شرایط نقض گارانتی موبایل و تبلت

  1. باز شدن بدنه
  2. عیوب ناشی از اتصال صحیح لوازم جانبی
  3. مشکلات سخت‌افزاری ناشی از نصب برنامه غیر استاندارد
  4. باطری دستگاه‌های موبایل و تبلت شامل گارانتی نمی‌شود.
  5. سایر شرایط گارانتی عمومی

سایر خدمات سریر سرویس

گارانتی سریر سرویس در بخش‌های سریر ایمن و سریر پشتیبان نیز خدماتی متفاوت ارائه می‌دهد. این شرکت در بخش پشتیبان خود خدمات پشتیبانی و گارانتی خود را معرفی کرده و آماده همکاری با واردکنندگان و فروشندگان محصولات دیجیتال است. سریر سرویس با نظارت بر روی اصل بودن کالاها و خدمات پس از فروش را با شرایط خود به سرمایه‌گذاران در این بخش ارائه داده و حامی آن‌ها در بخش پشتیبانی کالا است.

سریر سرویس در بخش سریر ایمن دست به ارائه سیستم‌های امنیتی زده است. این شرکت با عرضه انواع سیستم‌های امنیتی گامی جدید در خدمات و فعالیت‌های خود برداشته و سعی در ارائه این خدمات با بالاترین کیفیت و کارایی به هموطنان عزیز را دارد.

ویژگی و مزایا سریر سرویس

گارانتی سریر سرویس مانند سایر شرکت‌های گارانتی و خدمات پس از فروش فعالیتی رسمی دراین حیطه دارد. نکته برجسته و حائز اهمیت در مورد این شرکت تنوع محصولات و توجه به حقوق مشتری نسبت به سایر شرکت‌ها است. سریر سرویس با دارا بودن فن و تخصص در این زمینه ضمانت کالاهایی همچون لبتاپ، قطعات جانبی کامپیوتری، موبایل و تبلت را در دست گرفته و بازار خود را گسترش داده است. همچنین سریر سرویس یا راه‌اندازی پورتال اینترنتی، سیستم اتوماسیون خدمات خودکار، سرویس پاسخگویی تلفنی بیست و چهار ساعته و سرویس تاییدیه پشتیبانی کالا از طریق پیامک و درگاه اینترنتی، تلاش بیشتری در عرضه خدمات خود به مشتریان داشته است.

شماره تماس گارانتی سریر سرویس

تلفن مرکز پاسخگویی : ۰۲۱-۶۶۷۴۹۳۶۶

آدرس گارانتی سریر سرویس

تهران، خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و چهارراه کالج پلاک۹۸۸ ساختمان۸۵ طبقه۲