گارانتی مدیا پردازش

c7584cfa9563851d64e0a906b5c39360
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از دغدغه‌های همیشگی خریداران لوازم دیجیتال، احتمال خرابی دستگاه‌ها است. موبایل و لپ‌تاپ شما هر لحظه در معرض آسیب قراردارند و در صورت بروز مشکل، هزینه‌ی زیادی به شما تحمیل خواهند کرد. وجود گارانتی می‌تواند کمک کند تا هنگام خرید محصول بدون نگرانی انتخابی امن داشته باشید و بتوانید مشکلات دستگاه دیجیتال خود را بدون پرداخت هزینه برطرف کنید. شرکت‌های متعددی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش در ایران فعالیت دارند که به‌صورت رسمی و با تایید وزارت کار و تجارت مشغول به این کار هستند. مدیا پردازش یکی از شرکت‌های رسمی ارائه‌دهنده گارانتی موبایل است که مشتریان می‌توانند با خرید از محصولات این شرکت مشمول گارانتی آن شوند.

سابقه مدیا پردازش در ارائه گارانتی

مدیا پردازش شرکتی معتبر در عرصه ارائه گارانتی در بازار ایران است که طی سال‌ها فعالیت، سهم بسیاری از فروش محصولات دیجیتال برند‌های مختلف را در دست گرفته. مدیا پردازش با احاطه بر بازار جهانی محصولات دیجیتال و بررسی مداوم روند پیشرفت آن، استانداردهای خود را مطابق باکیفیت جهانی بالا برده و به‌منظور ارائه بهترین خدمات در سال‌های اخیر بیشترین فعالیت خود را در عرصه توزیع موبایل متمرکز کرده است. رویکرد فرایند محور به همراه تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژی محور در مدیا پردازش، نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفیت فروش این شرکت در بازار موبایل ایران داشته. در حال حاضر مدیا پردازش اقدام به عرضه محصولات بسیاری از برندها با مهر گارانتی‌های خودکرده و اطمینان مشتریان بسیاری را در این بازار به دست آورده است.

سابقه مدیا پردازش

سابقه مدیا پردازش

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی مدیا پردازش

مدیا پردازش ارائه‌کننده گارانتی‌های مربوط به محصولات برند‌های مختلفی است. در بازار موبایل ایران که رقابت میان برندهای متفاوت بسیار است، مدیا پردازش به‌عنوان نماینده رسمی برندهای هوآوی و جی پلاس فروش خوبی را برای این محصولات رقم‌زده است. از دیگر برندهایی که گارانتی مدیا پردازش دارند می‌توانیم به شیائومی، اپل، سامسونگ و ال جی اشاره کنیم. اگر شما نیز مایل به دریافت خدمات و گارانتی این شرکت هستید بهتر است شرایط آن را که برای موبایل و لپ‌تاپ ذکر کرده‌ایم مطالعه کنید.

شرایط گارانتی موبایل مدیا پردازش

مدیا پردازش بعضی موارد را که شامل گارانتی نمی‌شود بیان کرده است، در لیست زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

  1. استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
  2. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی یا غیراستاندارد تایید نشده از سوی شرکت
  3. اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز خارج از مراکز مجاز شرکت مدیا پردازش
  4. – شکستگی، اثرات ضربه خوردگی و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی دستگاه
  5. مخدوش شدن یا دست‌کاری شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی و یا در محصول
  6. نصب هرگونه نرم‌افزار و برنامه تایید نشده توسط شرکت
  7. فراموشی حساب کاربری (اپل آی‌دی، جیمیل و…) ، مشخصات آن و یا رمز ورود آن
  8. فعال‌بودن گزینه Find my (در همه برندها) روی دستگاه
  9. گارانتی مدیا پردازش، تنها شامل محصول بوده و اقلامی از قبیل شارژر، کابل و مواد مصرفی و غیره شامل آن نمی‌شود.

علاوه بر لیست بالا، این ضمانت شامل عدم کارکرد صحیح گوشی به دلیل مشکلات مخابراتی نمی‌شود. همچنین این ضمانت‌نامه شامل لوازم جانبی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات نمی‌گردد. مدیا پردازش اعلام کرده است که: قبل از ارائه گوشی برای خدمات، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفترچه تلفن، پیام‌های کوتاه، عکس و فیلم را از گوشی پاک نمایید. همچنین سیم‌کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج کنید. خدمات گارانتی در برابر نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارت‌ها مسئولیتی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که تاریخ گارانتی، مدت زمان درج شده روی کارت گارانتی یا تاریخ فعال‌سازی است و این تاریخ گارانتی هیچ ارتباطی به تاریخ خرید یا فاکتور فروشگاه ندارد.

شرایط گارانتی لپ‌تاپ

اگر قصد خرید لپ‌تاپ با گارانتی مدیا پردازش داشته باشید باید توجه کنید که ضمانت‌نامه دستگاه شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

– مخدوش بودن یا دست‌کاری در اطلاعات مندرج روی دستگاه یا کارت ضمانت

– وجود هرگونه آثار تعمیر، ضربه، شکستگی، تغییر شکل و تاب خوردگی، زنگ‌زدگی، سوختگی یا تغییر رنگ PCB، سولفاته شدن، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، خراشیدگی، صدمات ناشی از حمل‌ونقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از مواد اولیه غیراصلی، کاربرد نامناسب و هرگونه صدمات فیزیکی به قطعات و اجزای دستگاه.

نکات مهم

– اطلاعات ذخیره شده در دستگاه شامل ضمانت نمی‌گردد و مسئولیت محافظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مذکور به عهده مشتری است.

– خدمات نرم‌افزاری شامل گارانتی نمی‌شود.

 

شرایط قبول گارانتی برای موبایل‌های آیفون همانند سایر دستگاه است. اما به دلیل تفاوت ساختاری و فنی این دستگاه با موبایل‌های اندروید چند مورد متفاوت نیز در زمینه تعلق گارانتی آیفون وجود دارد. آیفون به دلیل برخورداری از امکاناتی متفاوت مشکلات متفاوتی نیز دارد. در قوانین و شرایط مدیا پردازش در صورت فراموشی کد APPLE ID، مشخصات و رمز آن توسط مشتری، مدیا پردازش عهده‌دار نبوده و این مورد شامل گارانتی نمی‌شود. همچنین فعال‌بودن گزینه find my iPhone نیز مانند مورد قبل بر عهده مشتری است و شامل گارانتی نمی‌شود. سایر موارد با دیگر دستگاه‌ها مشابه بوده و تفاوتی میان آن‌ها نیست.

گارانتی مدیا پردازش

گارانتی مدیا پردازش

ویژگی و مزایا گارانتی مدیا پردازش

مدیا پردازش با پیشبرد فعالیت‌های خود به‌صورت تخصصی و موازی با تکنولوژی‌های روز دنیا، امکانات منحصربه‌فردی را برای مشتریان خود قائل شده است. اگر بخواهیم ویژگی و مزایا مدیا پردازش را به‌صورت خلاصه ذکر کنیم تا به شما در انتخاب گارانتی مناسب کمک کند می‌شود به این موارد اشاره کرد.

  1. مشتری‌محوری: مدیا پردازش در این امر در طول فعالیت خود توانسته نظرات مثبت بسیاری را از طرف خریداران دریافت کند.
  2. کار گروهی: اهداف مدیا پردازش مشخص بوده و آن نیز ارائه هر چه‌بهتر خدمات به مشتریان خود است. این شرکت با استخدام افراد زبده و متخصص تمامی فعالیت‌های خود را به‌صورت گروهی و تخصصی با بیشترین عملکرد و سرعت، پیش می‌برد.
  3. برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان، مدیا پردازش با ایجاد شعب در دسترس و همکاری با افراد متخصص، همچنین ارائه بهترین خدمات به مشتری با محور اخلاق‌مداری توانسته علاوه بر انجام‌وظیفه، اطلاعات بسیاری را در زمینه کاری خود به مشتریان منتقل کند.

ارتباط با گارانتی مدیا پردازش

مرکز اطلاعات مشتریان مدیا پردازش: ۴۲۹۴۰-۰۲۱

واحد فروش سازمانی۰۲۱-۴۲۷۷۳۵۸۳

آدرس گارانتی مدیا پردازش

تهران خیابان ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک ۴۵

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار