گارانتی یاس جهان

c8439f049c36679b8d31ada855d9af8e
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تقریبا تمامی برندهای تولیدکننده موبایل دارای ضمانت و خدمات پی از فروش هستند. بیشتر برندهای مطرح موبایل از تعدد گارانتی بالایی برخوردار بوده و مشتریان این برندها نیز در زمینه تهیه گارانتی مشکلی ندارند. در بین تمامی این برندها و گارانتی‌های متنوع، برندهایی وجود دارند که به دلیل بازار فروش کمتر، ممکن است پیدا کردن گارانتی اصل و رسمی برای آن‌ها کمی دشوار باشد؛ برندهایی که تولیدات کمتری در ایران داشته و یا مشتریان مخصوص به خود را دارد. یکی از شرکت‌هایی که به صورت انحصاری به ارائه خدمات پس از فروش و تضمین چنین برندهایی پرداخته است شرکت گارانتی یاس جهان است.

سابقه یاس جهان در ارائه گارانتی

شرکت یاس جهان یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی موبایل در بازار ایارن است . این شرکت با سابقه ۱۴ سال خدمت در این زمینه توانسته با عرضه بهترین برندهای روز دنیا در بازار گارانتی و فروش موبایل ایران موفق شود. باز رشد روزافزون بازار موبایل در ایران شرکت یاس جهان نیز فعالیت‌های عمده خود در ارائه خدمات گارانتی را پیشرفت داده و با هدفی بین‌المللی قراردادهایی با شرکت‌های خارجی تولیدکننده موبایل برقرار کرد. یاس جهان تا به اکنون با ۶ برند جهانی همکاری داشته و توانسته در طی این سال‌ها و با سرلوحه قراردادن اخلاق مشتری‌مداری، بازاری پرفروش را برای محصولات این برندها ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: گارانتی سریر سرویس

شرکت‌های طرف قرارداد با گارانتی یاس جهان

شرکت یاس جهان در حال حاظر محصولات موبایل هفت شرکت جهانی را مورد ضمانت خود در ایران قرار داده است. تکنو موبایل، آنر، اچ تی سی، زد تی ای، پن تک و آلکاتل از جمله شرکت‌هایی است که محصولات آنان تحت نظارت و ضمانت یاس جهان در ایران عرضه می‌شود. یاس جهان نمایندگی رسمی موبایل‌های دو برند اچ تی سی و آلکاتل است و خدمات پس از فروش این شرکت در قبال محصولات این دو برند می‌تواند برای خریداران حائز اهمیت باشد.

شرایط گارانتی یاس جهان

یاس جهان برای کالاهای ضمانت شده خود شرایطی در نظر گرفته تا در صورت بروز آسیب و عیوب مختلف با توجه به این شرایط دستگاه مربوطه شامل گارانتی تعمیر و یا تعویض شود.

  1. مدت زمان گارانتی رایگان هر دستگاه ۱۸ ماه است.
  2. در صورتی که دستگاه با استفاده از گارانتی یاس تعمیر شود و پس از گذر سه روز دستگاه دوباره دچار مشکل شود، کالا مورد نظر مشتری تعویض خواهد شد.
  3. ارائه تمامی خدمات پس از فروش و تامین قطعات با دریافت هزینه تعمیر از جانب مشتری به مدت سه سال است.
  4. در هنگام تعمیر دستگاه اگر به دلیل عدم وجود قطعه، روند تعمیر با تاخیر روبه‌رو شود، مقدار زمان تاخیر یافته به تاریخ گارانتی افزوده می‌شود.
  5. اگر دستگاهی با یک عیب مشخص بیش از سه بار مورد تعمیر قرار گرفته باشد، در صورت تایید کمپانی سازنده تعویض خواهد شد.
  6. تعویض دستگاه در هر شرایطی تنها به دلیل مشکلات سخت‌افزاری است و مشکلات نرم‌افزاری و عیوب بدنه شامل تعویض نخواهد شد.
  7. کلیه لوازم جانبی مانند شارژر، قاب گوشی، هندزفری و محافظ صفحه شامل گارانتی نمی‌باشد.
  8. تعویض رایگان صفحه نمایش به شرط سوختگی بیش از دو پیکسل از صفحه نمایشگر است.
  9. تمامی خدمات به شرط دارا بودن کارت گارانتی ارائه می‌شود.
  10. به منظور استفاده از خدمات گارانتی می‌بایست، سریال بر روی دستگاه و سریال بر روی گارانتی با هم یکی باشند.

بیشتر بخوانید: گارانتی سازگار ارقام

شرایط باطل شدن گارانتی یاس جهان

در شرایط ذیل هیچگونه خدمات پس از فروش و گارانتی‌ای به دستگاه و مشتری عرضه نخواهد شد.

  1. هرگونه آسیب فیزیکی مانند ضربه خوردگی، شکستگی و خط و خش
  2. نفوز آب و رطوبت به داخل دستگاه
  3. بازکردن و یا تعمیر دستگاه توسط کارشناسان متفرقه
  4. عیوب ناشی از استفاده ناصحیح از دستگاه مانند: آسیب دیدگی بورد و سوکت شارژ و هندزفری به دلیل شکستگی و عیوب ناشی از نوسانات برق
  5. عیوب ناشی از نصب نرم‌افزارهای غیر استاندارد
  6. عیوب ناشی از استفاده لوازم جانبی متفرقه

ویژگی و مزایا گارانتی یاس جهان

گارانتی یاس جهان بهترین گزینه برای طرفدران گوشی‌های برند آلکاتل و اچ تی سی است. شرکت یاس جهان به صورت رسمی در قرارداد با این دو شرکت بوده و مزایای بسیاری را در اختیار خریداران موبایل‌های این دو برند قرار می‌دهد. به طور کل در بازار گارانتی موبایل ایران، یاس جهان بهترین گارانتی برای این دو برند است. همچنین مزایای یاس جهان برای دیگر محصولات این شرکت نیز منحصر به فرد است. شرایط تعویض مناسب دستگاه ویژگی بسیار مثبتی برای این گارانتی محسوب شده و چنین شرایطی برای تعویض یک دستگاه دیجیتال در دیگر شرکت‌های گارانتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: گارانتی مایکروتل پلاس

شماره تماس گارانتی یاس جهان

تلفن مرکز پاسخگویی : ۸۸۷۰۰۷۰۰

آدرس گارانتی یاس جهان

تهران – انتهای خیابان شهید بهشتی – خیابان عبادی – خیابان ناهید – پلاک ۳۷ – واحد ۴

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار