معرفی پلتفرم Mi Credite شیائومی

e7e010ae4526f9b2c88d79c0466eb4a3
زمان مطالعه: 2 دقیقه

Mi Credit شیائومی یک پلتفرم جدید در بستری آشنا اما با تکنولوژی های به روز شرکت شیائومی اعلام کرده‌ است که در روز ۳ دسامبر، پلت فرم های می کردیت (Mi Credite) را برای گوشی‌های خود در هند راه ‌اندازی خواهد کرد با توجه به اینکه سازنده گوشی همراه هوشمند چینی در آغاز ماه مه سال گذشته “ام آی” را راه ‌اندازی کرده بود، این احتمال وجود دارد که این شرکت در حال حاضر از یک نسخه بازسازی ‌شده در هند پرده‌برداری کند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد نسخه بازسازی‌ شده موجود نیست، با این حال نسخه جدیدی از برنامه کاربردی گوشی “ام آی” که قبل از این ماه در فروشگاه گوگل انتشار یافت، نشان می‌دهد که شرکت قصد دارد یک سرویس جدید را به مشتریان خود ارائه کرده و با کاربران تعامل بیشتری را بر قرار نماید.

blank

سازنده گوشی‌های هوشمند “ام آی”، روز پنجشنبه برای راه‌اندازی و نمایش این سرویس جدید از سری‌های “ام آی” در روز‌های آتی از علاقه مندان دعوت به عمل می‌آورد. شرکت در مه ۲۰۱۸ فعالیت خود را در کشور هند به طور رسمی آغاز کرد، سرویس می کردیت (Mi Credit) یکی از سرویس های ویژه‌ی این شرکت است که در جهت توسعه‌ی خدمترسانی خود و همچنین رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود در قالب یک پلت فرم برای کاربران گرفته شده است و تا ۳ دسامبر مالی در هند آغاز به کار میکند. با توجه به این موضوع که شرکت گوشی های شیائومی، “آی ام آی”، در زمان راه‌اندازی این سرویس در هند، در هم‌کاری با شرکت KreditBee که یک سرویس دهنده پلت فرم خصوصی است که کار متخصصان جوان هندی به عنوان یک شرکت استارت آپی است، می‌باشد.

blank

به عنوان بخشی از این سرویس جدید “ام آی ام” در هند، یک ام آی کردیت (Mi Credit) می‌تواند ظرف مدت ۱۰ دقیقه با یک تاییدیه اولیه ساده بر روی پلت فرم شروع به نصب و فعالسازی به مدت سه ماه شود و به کاربران خدمات خود را ارائه دهددر این سرویس دهی شیائومی ام آی ام به وام‌ دهی‌های بانک سرعت زیادی می‌بخشد و به تمامی مراحل انجام این کار سهولت می دهد این سرویس دهی بر روی اندروید یکی از سویس دهی‌های مورد توجه در این عرصه می‌باشد.
به نظر می‌رسد که هدف اصلی شرکت شیائومی از ارائه‌ی این سیستم افزایش فروش محصولات خود از طریق پلتفرم خود می‌باشد. همچنین مشخص نیست که شیائومی ام آی ام با این طرح و برنامه ریزی می‌تواند پسخ مثبتی از کاربران و مشتریان خود دریافت کند !!! حدس این موضوع که به چه میزان این طرح سرمایه گذاران را تشویق به خرید محصولات این شرکت می‌کند و یا تاثیر مثبتی بر روی دیدگاه کاربران در بازار داغ تکنولوژی می گذارد چیزی است که باید در ادامه شاهد آن باشیم. البته این پیش بینی می‌شود که با این سرویس دهی پلتفرم شیائومی بتواند مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار