برنامه فروش بزرگ شیائومی در سال ۲۰۱۸

a5ea0d089d0d5d011513c6e11368a7ca
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند چینی همیشه توانستند بر میزان فروش اسمارتفون های خود بیافزایند و این امر به واسطه بازار بزرگ کشوری چون چین بوده است. هر سال این کمپانی ها به معرفی نسل جدید اسمارتفون های خود پرداختند که از جمله باید به هوآوی، شیائومی و چندی دیگر اشاره کرد.

در حالی که بازار گوشی های هوشمند هر سال سیر صعودی داشته و در حال رونق است اما برخی شرکت ها موفق نمی شوند فروش بزرگی را برای خود رقم زنند. پیشتر IDC گزارش داد که بازار چین در زمینه گوشی هوشمند کاهش فروش ۵ درصدی را به خود دیده است. این موضوع شامل شرکت BBK منتسبت به ویوو و اوپو شده که سال گذشته را با کاهش فروش سپری کردند.

اما به نظر می رسد شرکت های چینی سخت در تلاش هستند بر میزان فروش محصولاتی چون تلفن هوشمند خود بیافزایند. گزارش جدیدی از تایوان منتشر شده که می گوید شرکت های چینی سال ۲۰۱۸ را به عنوان سالی پر فروش برای خود در نظر گرفتند.

این شرکت ها شامل شیائومی، ویوو، اوپو، هوآوی و چندی دیگر می شود. شیائومی می خواهد به فروش ۱۰۰ میلیون واحدی دست یابد و سه ماهه نخست را با فروش ۱۰ میلیونی پشت سر گذاشته است. اگر همین روش پیش رود به فروش ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی دست پیدا خواهد کرد. این در حالی بوده که سال گذشته فروش ۹۰ میلیونی داشته است.

در سوی دیگر هوآوی فروشی ۱۵۰ میلیونی در سطح جهان داشته که تنها ۹۰ میلیون در چین بوده است. برای سال ۲۰۱۸ هدف ۲۰۰ میلیونی داشته که احتمالا به آن دست پیدا خواهد کرد. شرکت ویوو و اوپو نیز برای افزایش فروش می خواهند روی مدل های اقتصادی با دوربین دوگانه و هوش مصنوعی تمرکز کنند تا بر میزان فروش محصولات خود بیافزایند. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا اطلاعات دقیقی دردسترس قرار گیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار