اوپو اولین دوربین زیر نمایشگر را به نمایش می‌گذارد

1ae01d34ae76159de4c6ee51629e8b67
زمان مطالعه: 1 دقیقه

اویل ماه جاری بود که شرکت اپو طی یک تیزری که در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده بود خبر از دوربین زیر نمایشگر را اظهار کرد. در حال حاضر آخرین تکنولوژی استفاده شده برای دوربین سلفی سوراخ درون نمایشگر می‌باشد که قرار است این دوربین به طور کامل در زیر نمایشگر قرار بگیرد و مخفی باشد.

اوپو با این فناوری جدید دنیای گوشی های هوشمند را متحول خواهد کرد، این شرکت در نظر دارد تا در ۲۶ ژوئن، نمونه اولیه‌ی این تکنولوژی  را به کنگره جهانی موبایل آسیا در شانگهای برده و آن را به نمایش بگذارد. طی این رویداد مردم می‌توانند این تکنولوژی را در دنیای واقعی شاهد باشند و از آن استفاده کنند.

دعوت نامه‌ی این کنگره به رسانه های ارسال شده است و ما  در این این دعوت نامه به وضوح می‌توانیم دوربین سلفی را ببینیم که درست زیر اسپیکر بالای نمایشگر تعببه شده است. در متن این دعوت نامه نوشته شده است “صفحه نمایشگر بیشتر” که به معنای بهره بردن از نمایشگر کامل در اجرای فایل های چند رسانه‌ای اشاره دارد.

انتظار میرود این رویداد در ساعت ۲ بعد از ظهر در محل غرفه‌های اوپو آغاز شود. کنگره‌ی جهانی شانگهای یکی از بزرگترین کنگره های محبوب در بارسلونا است، به طوریکه بسیاری از تولید کنندگان منطقه آسیا و اقیانوس آرام از این انجمن استفاده می‌کنند تا فناوری ها را قبل از اینکه آنها را به گوشی های واقعی تبدیل کند، به نمایش بگذارند.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار