شرکت اچ تی سی برای سال آینده گوشی های کمتری روانه بازار خواهد کرد

6a4b222c884cccf647e6119b4c9ab4ef
زمان مطالعه: 3 دقیقه

براساس گزارش های موجود، شرکت اچ تی سی برای سال آینده تنها یک گوشی کارآمد معرفی خواهد کرد. و مابقی محصولات این شرکت میان رده خواهد بود.

در حال حاضر شرکت اچ تی سی از وضعیت مساعدی در بازار گوشی های هوشمنده بهرمند نیست. چندی پیش خبری مبنی بر اینکه گوگل خواستار تصاحب تیم توسعه دهنده ی پیکسل است و به همین منظور با پرداخت مبلغ  ۱.۱ میلیارد دلا این شرکت، به گوگل میپیوندد منتشرشد.

البته این شرکت به این آسانی ها  هم از بازار گوشی های هوشمند خارج نخواهد شد. اما این شرکت در نظر دارد تا در محصولات جدید خود برای سال آینده تغییر روش دهد. وتعداد گوشی های هوشمندش را درسال آینده، در مقایسه با امسال کاهش دهد(بخاطر کاهش در روند فروش محصولات خود). براساس ادعای منابع خبره در صنعت، این شرکت تعداد کمتری گوشی را درسال آینده معرفی خواهد کرد.

تیم تحقیقات و بازار یابی این شرکت، قصد دارد تنها بر روی یک پرچم دار در سال ۲۰۱۸ متمرکز شود. این شرکت همچنین چندین گوشی میان رده وارد بازار خواهد

کرد. و برای اینکه حضور کم رنگی در بازار میان رده های ۲۰۱۸  نداشته باشد. تصمیم گرفته است، تا نسخه ضعیف تر فبلت یو ۱۱ پلاس را در ماه ژانویه ۲۰۱۸ معرفی کند. که البته قیمت کمتری خواهد داشت. به خاطر همین موضوع احتمال میرود تا گوشی جدید شرکت اچ تی سی در اوایل ماه ژانویه ودر نمایشگاه CES 2018 بطور

رسمی رونمایی و معرفی شود.

 

مدتی پیش ، اعلام شده بود که شرکت اچ‌تی‏‌سی در حال توسعه یک گوشی میان‌رده با اسم‌رمز HTC Ocean Harmony است. که احتمالاً با نام تجاری اچ‌ تی‌ سی U11 EYEs معرفی می‌شود. براساس احتمالات، این مدل یک گوشی با صفحه نمایش ۶ اینچی خواهد بود و چهار گیگابایت رم دارد. البته مشخص نیست یو ۱۱ آیز همان محصولی است که اچ‌تی‌سی در ماه آینده میلادی معرفی خواهد کرد یا این شرکت، گوشی دیگری را ارائه می‌دهد.

هدف اچ تی سی برای ۲۰۱۸، به احتمال زیاد شامل یک گوشی پرچم‌دار است، که براساس روند نام گذاری ای که شرکت اچ تی سی معمولا از آن تبعیت میکند دارای نام  تجار ی یو ۱۲ خواهد شد. احتمال میرود که جانشین جدید یو ۱۱ ، به صفحه نمایشگری با نسبت ابعاد ۱۸:۹ و رزولوشن تصویر  QHD+ مجهز شده باشد.

ضمن اینکه تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت پردازشی آن‌را تأمین خواهد کرد. همچنین قبلا چیالین چانک، رییس بخش موبایل اچ تی سی اعلام کرده بود که این شرکت در سال آینده یک گوشی با دوربین دوگانه عرضه میکند. که احتمالا این دوربین دوگانه در یو۱۲  استفاده شده باشد.

پیش تر از این اخباری منتشر شد، درباره اینکه اچ تی سی یو ۱۲  از ترکیب شیشه و فلز بهر خواهد برد. والبته با توجه به مدل گوشی های هوشمند جدید دارای حاشیه های باریکی نیز خواهد بود. در صورتی که این اخبار موصق باشد سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی جای خواهد گرفت.

در مورد اینکه این گوشی پرچم دار اچ تی سی در چه تاریخی عرضه خواهد شد شایعات زیادی موجود نیست. اما خب میتوان حدس زد که یا در اوخر ماه فوریه و یا

در اواخر ماه مارس ( که دیگر سازندگان معمولا گوشی های خود را عرضه میکنند) به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند یو ۱۱ در حال حاضر آخرین گوشی عرضه شده توسط شرکت اچ تی سی به بازار میباشد. که به نسخه بدون حاشیه یو ۱۱ معروف است، و دارای

صفحه نمایشگر  کشیده شده ۱۸:۹ اینچی میباشد. همینطور ای نشرکت تایوانی یک گوشی ارزان قیمت با نام اچ تی سی یو ۱۱  لایف را نیز معرفی کرده است که دارای دو مدل با نسخه اندروید و رام “سنسس” میباشد.

مارا دنبال کنید

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند هستید

دیجی دو را دنبال کنید ما بهترین وبه روزترین خبرهارا به شما میرسانیم

خریدی مطمئن، کیفیتی با ضمانت فروشگاه اینترنتی دیجی دو

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار