مشخصات گوشی ریلمی Q5 پرو و Q5i فاش شد

503d4464342ec6c02d746e1c0783b8ca
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اخبار به‌دست‌آمده، هفته آینده شاهد رونمایی رسمی ریلمی از گوشی‌های هوشمند سری ریلمی Q5 خواهیم بود. ریلمی به برخی از مشخصات این سری اشاره کرده است که شامل: باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی می‌شود. نکته قابل‌توجه این است که ریلمی به‌صورت دقیق اشاره نکرده است که این مشخصات مربوط به کدام گوشی است.

یکی از افشاگران جزئیات مربوط به سه محصول از ریلمی را منتشر کرده است که یکی از آنها گوشی ریلمی Q5 پرو است. طبق این اطلاعات، تراشه‌ای که گوشی Pro Realme Q5 از آن استفاده می‌کند Snapdragon 870 است که به همراه رم ۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این گوشی دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ خواهد بود.

گوشی ریلمی

گوشی ریلمی

سایر مشخصات فنی گوشی ریلمی Q5 پرو

از سایر مشخصات فنی این گوشی می‌توانیم به نمایشگر ۶.۶۲ اینچی آن که از نوع AMOLED  است اشاره کنیم. این نمایشگر دارای رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین دوربین سلفی که در نمایشگر قرار گرفته، ۱۶ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که شامل: شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید با زاویه دید ۱۱۹ درجه و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. منبع تغذیه ریلمی Q5 پرو یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی است.

Realme Q5i

محصول دیگر این کمپانی، گوشی ریلمی Q5i است که دارای تراشه Dimensity 810 است. نمایشگر این گوشی ۶.۵۸ اینچی و از نوع LCD  است که رزولوشن FHD+ دارد. همچنین دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در این نمایشگر قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده که به همراه آن یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز وجود دارد. ظرفیت باتری این محصول، ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است اما هنوز از سرعت شارژ آن اطلاعاتی در دست نیست.

هر دوی این گوشی‌ها یعنی ریلمی Q5 پرو و Q5i، قبلا با همین مشخصات در دیتابیس گواهی TENAA  دیده شده بودند. گوشی سومی که این کمپانی معرفی خواهد کرد، ریلمی V23 است که در واقع نسخه‌ای متفاوت از ریلمی Q5i با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار