درز اطلاعات سخت افزاری U Play 2 اچ تی سی

855c8180d36cc1a80b05197af92ff169
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اچ تی سی سال ۲۰۱۷ را با معرفی چند پرچمدار منحصربفرد رو به پایان دارد. گوشی های هوشمندی که به عنوان سری HTC U شناخته شده و از بدنه باکیفیت و مشخصات قابل توجه بهره می برند. پیشتر دو گوشی هوشمند HTC U11 Plus و یک مدل میان رده توسط اچ تی سی معرفی شد و حال نوبت آن بوده که گزارش هایی پیرامون پرچمداران نسل بعدی این شرکت شاهد باشیم.

اخیرا در پایگاه داده Geekbench گوشی هوشمندی به نام HTC X2 فاش شد که در حقیقت همان U Play 2 بوده و با ویژگی های قابل توجهی در سطح یک میان رده بهره می برد. اچ تی سی قصد دارد از مشخصات چشمگیری بهره گیرد تا محصولی باکیفیت را در بازار عرضه دارد. باتوجه به پایگاه مورد بحث، گوشی هوشمند از مشخصاتی چون پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی FHD، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر بهره می برد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا مشخص شود این محصول HTC چگونه اسمارتفونی بوده و از چه ویژگی هایی بهره می برد. بنابراین باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شرکت اچ تی سی بخواهد از این گوشی هوشمند رونمایی به عمل آورده و حقیقت را مشخص سازد. همانطور که می دانید پیش از معرفی هر محصولی شایعات آن فاش شده که برخی ها به حقیقت اشاره دارند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار