بنچمارک شاهد دو گوشی اقتصادی جدید از ویو

ea7abc1c2c84656326d06856882b7a44
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ویو به تازگی گوشی های میان رده‌ی جدید خود را با نام های V15  و X27 به بازار عرضه کرد. این در حالی است که که ویو به فکر افراد کم درآمد جامعه نیز هست و در حال حاضر دو گوشی جدید خود را در بنچمارک نمایان ساخته که دارای قیمت اقتصادی هستند.

این دو دستگاه دارای کدهای ویو ۱۹۰۱ و ویو ۱۹۰۲ می‌باشند و به تریبت امتیازهای ۸۱۱، ۸۱۵ را برای مدل های تک پردازنده و ۲۴۷۳، ۲۴۷۲ را برای مدل های چند پردازنده کسب کرده‌اند.

ویو بر روی هر دو دستگاه یک رم ۲ گیگابایتی تعبیه کرده است که در کنار پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک قرار گرفته‌اند. شاید بهترین قسمت داستان این باشد که بدانید هر دو دستگاه دارای اندروید پای هستند.

مدل اول دارای پردازنده‌ی هلیو پی ۲۲ است که درست شبیه به ای ۲۲ نصب شده بر روی ردمی ۶A عمل می‌کند و امتیاز کسب شده‌ی آن را تکرار کرده است.

#gallery-1{margin:auto;}
#gallery-1 .gallery-item{float:right;margin-top:10px;text-align:center;width:50%;}
#gallery-1 img{border:2px solid #cfcfcf;}
#gallery-1 .gallery-caption{margin-left:0;}

مدل دوم ویو دارای پردازنده‌ی هلیو پی ۳۵ است که همانطور که گفته شد در کنار ۲ گیگابایت رم تعبیه شده. باتوجه به مشخصاتی که ویو در این دو دستگاه به کار برده است می‌توان حدس زد که در حال رقابت با گلکسی ام ۱۰ سامسونگ و ردمی ۷ شیائومی است که به تازگی روانه‌ی بازار شده‌اند.

ما بسیار خوشحال هستیم که ویو گوشی های اقتصادی جدیدی را معرفی کرده است و مایلیم تا سری Y و V ویو را شاهد باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار