هواوی نوا ۹ در اول مهرماه رونمایی خواهد شد

3473854467005d8cf42ad60a7e7e1cb5
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت هواوی با انتشار یک پوستر از رونمایی نوا ۹ خبر داد. براساس پوستری که هواوی منتشر کرده است تاریخ رونمایی هواوی نوا ۹ را اول مهرماه برابر با ۲۳ سپتامبر اعلام نمود. پوستری که این شرکت منتشر کرده به خوبی طراحی پنل پشتی گوشی هوشمند جدید را نشان می‌دهد.

حدوداً در ماه قبل بود که مستنداتی با شماره مدل RTL-AL00 در سازمان مقررات چین TENAA به ثبت رسید. اما هم اکنون هواوی با منتشر کردن یک پوستر رسمی از معرفی و رونمایی گوشی هوشمند هواوی نوا ۹ در تاریخ اول مهرماه خبر داد. گویا این گوشی هوشمند جدید دارای یک ماژول با طراحی دو دایره است. این طراحی شبیه به گوشی پرچمدار P50 هواوی است. گوشی‌های خانواده سری نوا جز آن دسته از سری‌های محبوب بین چینی‌ها است. از این رو، این سری از گوشی‌های نوا شامل مدل‌های بسیار مختلفی است. به عنوان مثال نوا ۸ دارای هفت نسخه مختلف است.

طراحی گوشی هوشمند نوا ۹ وام گرفته از گوشی هوشمند پرچمدار P50 است. اما از نظر محل قرارگیری دوربین در پنل پشتی این دو گوشی باهم تفاوت‌هایی نیز دارند. با توجه به عکس نوا ۹ که در پوستر رسمی شرکت هواوی دیده شده است، دوربین اصلی در این گوشی هوشمند در حلقه بالایی قرار گرفته است. این در حالی است که سایر دوربین‌ها در حلقه پایینی به همراه فلش LED قرار گرفته است.

شخصات گوشی هوآوی نوا 9گوشی هوشمند جدید هواوی به نام نوا ۹ به احتمال بسیار زیاد دارای یک نمایشگر OLED خواهد بود. انتظار می‌ رود در این گوشی جدید حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایشگر قرار داشته باشد. همچنین این گوشی هوشمند از سیستم عامل هارمونی پشتیبانی خواهد کرد و با این سیستم عامل پیش فرض روانه بازار خواهد شد. جزئیات بسیار زیادی از این گوشی در دسترس کاربران قرار نگرفته است اما با وجود برخی اطلاعات به احتمال زیاد این گوشی هوشمند جدید شرکت هواوی از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. هر چند که این اطلاعات دقیق و رسمی نیست. باید منتظر رونمایی این شرکت در اول مهرماه بود.

در چند ماه پیش بود که یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی چینی به نام ویبو این گونه منتشر کرد که نوا ۹ در نسخه استاندارد مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ شرکت کوالکام است. شاید بگویید این پردازنده از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و پس این گوشی هوشمند جدید نوا ۹ نیز ۵G است. اما باید در پاسخ بگوییم که به دلیل برخی محدودیت‌هایی که فعلا در شرکت چینی موجود است احتمالاً این شرکت از نسخه ۴G استفاده کند و این گوشی جدید را به صورت ۴G به بازار عرضه نماید.

براساس اخبار و شواهدی که توسط پایگاه داده C3 منتشر گردیده است گویی گوشی هوشمند هواوی نوا ۹ پرو دارای ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این گوشی هوشمند جدید که در اوایل مهرماه رونمایی می‌شود از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی بهره خواهد برد. اما در نسخه استاندارد این گوشی هوشمند شاهد فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی خواهید بود. با وجود پوسترهای رسمی این شرکت باید منتظر رونمایی این گوشی در مهرماه باشیم.

منبع: playfuldroid

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار