گوشی جدید Panasonic P95 در هند عرضه شد

d9e8b73e82df3e8056972b3d53159405
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دو- شرکت پاناسونیک یکی از گوشی های اقتصادی جدید خود را در مارکت های هند عرضه کرد. این شرکت گوشی Panasonic P95 را با قیمت فوق العاده ۴,۹۹۹ RS معادل ۷۵ دلار در هند به عرضه رسانده است. این واقعا قیمتی فوق العاده است.

در طول فروش روز بزرگ قیمت این دستگاه به ۳,۹۹۹ Rs  با تخفیف میرسد که معادل ۵۹ دلار است. که این برای کسانیکه به دنبال فرصتی برای خرید یک گوشی ارزان قیمت هستند یک روز عالی است. این گوشی در سه رنگ طلایی،آبی و خاکستری تیره در دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی

یکی از قابلیت های اصلی  Panasonic P95 نمایشگر ۵ اینچی آن است، که با کیفیت فول اچ دی به شما تجریه خوبی از تماشای یک فیلم را خواهد داد. نمایشگر  Panasonic P95 دارای رزولوشن کیفیت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل میباشد. این دستگاه به وسیله یک پردازنده از شرکت کوالکام قدرت بخشیده شده است. این تراشه درواقع اسنپدارگون ۲۱۰ چهارهسته ای کوالکام است که حداکثر سرعت کلاک آن ۱.۳ گیگاهرتز میباشد. به نظر واقعا برای یک گوشی با این قیمت پردازنده کواکام عالی است؟  البته این پایان کار نیست و شرکت پاناسونیک در کنار این پردازنده از یک پردازنده گرافیکی Adreno 304 نیز بهره گرفته است.

در کنار این ها Panasonic P95 دارای یک حافظه رم یک گیگی و حافظه داخلی ۱۶ گیگی است که این قابلیت را دارد تا به وسیله کارت microSD آن را از ۱۶ گیگ حافظه داخلی به ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ارتقاء دهید. بر روی پنل پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیده میشود که به طور عمودی با یک فلش LED قرار گرفته است. و قرار است شما را در گرفتن عکس های در محل تاریک پشتیبانی کند. در همین حال بر روی پنل جلوی آن یک دوربین سلفی ۵مگاپیکسلی قرار دارد که میتوانید از آن علاوه بر عکاسی برای تماس تصویری نیز استفاده کنید.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از اینترنت ۴G
  • وای فای مدل WiFi 802.11 b/g/n
  • بلوتوث نسخه ۴.۱
  • جی پی اس
  • پشتیبانی از فناوری Face unlock
  • اجرا بر روی اندروید نوقا ( نسخه ۷.۱.۲)
  • باتری با ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • و……..

تاریخ عرضه

به نظر میرسد که شرکت پاناسونیک در حال رشد خوبی باشد!!…

چرا که این شرکت قرار است برای ماه آپریل از سه گوشی جدید خود با نام های: Panasonic Eluga Ray 550 و Panasonic P101 و Panasonic Eluga i7 رونمایی کند. که با این کار سعی دارد بتواند سهم خود را در بازار بیشتر کند.

دیجی دو

 ما همیشه و همه جا با شما هستیم، شما میتوانید بهترین برندهای بازار را در سایت ما مشاهده کنید.

دیجی دو شما را با دنیای تکنولوژی پیوند میزند، بهترین ها را از ما بخواهید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار