مشخصات OnePlus 10 pro در یک تیزر رسمی فاش شد

e7529a59fef99abd527e085319181729
زمان مطالعه: 1 دقیقه

OnePlus گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. جدیدترین گوشی این برند، OnePlus 10 pro است که افشای اطلاعات قبلی حکایت از انتشار آن در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ داشت، اما طبق ویدئو منتشر شده، این گوشی در تاریخ ۱۱ ژانویه عرضه رسمی خواهد شد.

Tipster Mayank Kumar در حساب توییتر خود یک تیزر ویدئویی از OnePlus 10 Pro منتشر کرده است. در این ویدئو طراحی وان پلاس ۱۰ پرو دیده می‌شود که به نظر می‌رسد مطابق با رندرهای اخیر دستگاه باشد. در پنل پشتی این گوشی شاهد یک ماژول مربعی هستیم که سه لنز دوربین را در خود جای‌داده است. طبق شایعات قبلی، دوربین اصلی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است، در حالیکه شاهد یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی نیز هستیم. نام تجاری Hasselblad نیز در ماژول دوربین وجود دارد که نشان‌دهنده همکاری OnePlus و Hasselblad برای دوربین‌های OnePlus 10 Pro است.

OnePlus 10

OnePlus 10

در پنل جلویی، هیچ‌چیز تفاوت قابل‌توجهی با نسل فعلی OnePlus 9 Pro به نظر نمی‌رسد. این گوشی احتمالاً پنل منحنی ۶.۷ اینچی با حاشیه‌های نازک و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را حفظ خواهد کرد. حفره‌ای که در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه‌نمایش می‌بینید یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای‌داده است.
باتوجه‌به مشخصات مشخص شده در لیست GeekBench، OnePlus 10 Pro به چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده است. این گوشی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

این دستگاه از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند و انتظار می‌رود با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی عرضه شود. انتظار داریم این گوشی شارژ سیمی ۸۰ وات وان پلاس پشتیبانی کند که توان خیلی خوبی خواهد بود. به گفته Digital Chat Station، بسیاری از مشخصات با OnePlus 9 Pro یکسان خواهد بود، اما گوشی جدید دوربین سلفی بهتری خواهد داشت و از شارژ سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار