گلکسی M32 سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

a2eb082f351a3f1b9f367f1ccbeb6cb2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ بعد از چند هفته انتظار بالاخره از میانرده جدید سری M رونمایی کرد. این میانرده با  وجود نداشتن طراحی خاص و چشم نواز از امکانات بالایی برخرودار است. باتری باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بهره مندی از تراشه هلیو G80 مدیا تک از جمله مشخصات بارز این گوشی هوشمند است. گفتنی است که گلکسی M32 از صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز برخوردار است.

طراحی گلکسی ام ۳۲

همانطور که گفته شد سامسونگ برای تولید این سری از میانرده ها در طراحی ظاهری کم لطفی می کند، البته که برای توجیه این کم لطفی بد نیست بدانید که قابلیت و امکانات سری M به نسبت گوشی های چشم نواز از سری A بسیار بیشتر است. از این رو می توان نتیجه گرفت که سامسونگ با تولید سری M می خواهد گوشی های با قابلیت های بیشتر و بهتر را در قالب یک میانرده نه چندان زیبا عرضه کند تا کاربرانی که کیفیت گوشی از ظاهر آن برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است از این گوشی ها استفاده کنند.

در طراحی ام ۳۲ می بینیم که یک ناچ قطره ای میزبان لنز ۲۰ مگاپیکسلی است که ثبت کننده عکس های با کیفیت بالا خواهد بود. نمایشگر این اسمارتفون نیز از رزولوشن FHD+ برخوردار است که روشنایی ۸۰۰ نیتی را ارائه می دهد. در سمت راست پیکره این سمارتفون نیز دکمه پاور قرار دارد که با حسگر اثر انگشت ادغام شده است.

نمایشگر گلکسی M32 سامسونگ

در قاب پشتی ام ۳۲ شاهد یک ماژول دوربین چهارگانه هستیم که دوربین اصلی را یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل داده است. لنز دوم از آن سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دو لنز دیگر شامل لنز های ماکرو و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هستند.  سیستم سخت افزاری این گوشی همانطور که در ابتدا اشاره شد توسط چیپ هلیو G80  مدیاتک رهبری می شود. در کنار این تراشه سامسونگ این اسمارتفون را در دو نسخه ۶ و ۴ مگابایت معرفی کرده است که کاربران می توانند آن ها را با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۶۴ مگابایت طراحی کنند. گفتنی است که استفاده از کارت حافظه جانبی برای این دستگاه امکان پذیر است. ناگفته نماند که قدرت نرم‌افزاری گوشی جدید سامسونگ را سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و OneUI 3.1 بر عهده گرفته است.

مهمترین بخش معرفی گلکسی M32 مربوط به باتری آن است. غول کرده ای ظرفیت باتری این اسمارتفون جدید را به  ۶۰۰۰  میلی آمپر افزایش داده است تا کاربران با خیال آسوده تری چشم از طراحی آن بردارند و به دلیل باتری پرقدرت برای خرید ترغیب شوند. البته که این گوشی با یک شارژر ۱۵ واتی عرضه می شود؛  از دیگر مشخصات این گوشی می توان به برخورداری از بلوتوث ۵ و جک ۳.۵ ملی متری هدفون اشاره کرد.

آنچه جی‌اس‌ام‌آرنا گزارش داده است، نشان می دهد گلکسی M32 در دو رنگ مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در خصوص قیمت باید بیان کنیم که سامسونگ قیمت نسخه‌ مجهز به رم ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱۴,۹۹۹ روپیه (۲۰۰ دلار) در نظر گرفته و نسخه‌ی دارای رم ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با قیمت ۱۶,۹۹۹ روپیه (۲۳۰ دلار) روانه بازار خواهد کرد.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار