بهبود عملکرد دوربین گلکسی A52 با آپدیت جدید سامسونگ

a7b7d75db91f81000cf9bd0bbbb5af72
زمان مطالعه: 1 دقیقه

این اپدیت جدید علاوه بر بهبود عکلرد این گوشی میانرده افزایش کیفیت مکالمات را نیز در پی خواهد داشت.

همانطور که می دانید این گوشی دردو نسخه ۵G و ۴G عرضه شده است، بنابراین این اپدیت برای هر دو نسخه موجود خواهد بود. به گفته سایت رسمی GSMArena این آپدیت تنها محدود به دوربین نبوده و یک بسته امنیتی برای این مدل خواهد بود. البته این موضوع تنها برای مناطقی از بریتانیا و هند در دسترس است، با این وجود آپدیت دوربین برای تمامی افراد امکان پذیر خواهد بود.

blank

اما اینکه این آپدیت چه تغییراتی در عکاسی ایجاد خواهد کرد، گفته شده پس از نصب آپدیت کیفیت تصاویر ثبت شده بهتر خواهد شد و المان های بیشتر به حالت ثبت تصاویر پرتره افزوده خواهد شد که پیش تر در بالا رده های این کمپانی مانند نوت ۲۰ اولترا دیده شده بود. گفتنی است که این آپدیت به بهبود نمایشگر و کیفیت تماس نیز می انجامد. لازم به ذکر است که حجم این آپدیت ۴۰۰ مگابایت بوده که کمی بیشتر از انتظار ما است.

البته که آپدیتی دیگر برای سری گلکسی S21 منتشر شده. این آپدیت نیز بهبود دوربین فیلمبرداری این پرچمداران کمک خواهد کرد. این آدیت نیز به جز بالا بردن کیفیت دوربین بهبود قابلیت Quick Share را در پی خواهد داشت. توجه داشته باشید با دریافت این آپدیت تمامی خانواده سری S21 ارتقای قابل توجهی در دوربین خواهند داشت و قطعا این آپدیت برای نسخه S21 Ultra محسوس تر خواهد بود چراکه بالاترین مدل این خانواده به شمار می آید.

blank

آپدیت جدید که حدود ۱.۲ گیگابایت حجم دارد در حال حاضر برای کاربران اروپایی از جمله آلمان در دسترس است و تا زمان استفاده همگانی چیز زیادی نمانده است. از این رو اگر کاربران تا این لحظه اطلاعاتی مبنی بر وجود این آپدیت دریافت نکرده اند می توانند با استفاده از تنظیمات گوشی هوشمند خود به این آپدیت دسترسی داشته باشند. بنابراین همزمان با آپدیت جدید میانرده سری A پرچمداران این برند از آپدیت جدید برخوردار خواهند بود.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار