ال جی و سامسونگ اعلام کردند گوشی های هوشمند آنها کند نمی شود

0a70ab01f13c4edb908d66ee7083a6d5
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ال جی و سامسونگ اعلام کردند گوشی های هوشمند آنها کند نمی شود

در حالی که اخیرا اعلام شد اپل با کند شدن عملکرد باتری گوشی های هوشمند آن از عمد موجب ضعف عملکرد اسمارتفون های خود می شود، به تازگی برخی کمپانی های رقیب واکنشی نشان دادند و از این فرصت استفاده کردند.

از جمله آنها باید به ال جی و سامسونگ اشاره کرد که اعلام کردند گوشی های هوشمند آنها با گذر زمان کند نخواهد شد و همیشه عملکرد خوبی می تواند از خود نشان دهد. نمایندگان گوشی ال جی و گوشی سامسونگ در پاسخی به وب سایت PhoneArena این موضوع را بیان کردند تا نشان دهند خیانتی به مشتریان خود نخواهند کرد و محصولی بی نقص را به آنها ارائه می دهند.

نماینده ال جی به وب سایت PhoneArena بیان کرد:

“ما هرگز چنین کاری نمی کنیم.”

blankبا این حساب ال جی رویکردی دیگر در زمینه محصولات داشته و سامسونگ نیز دیگر کمپانی بوده که هدفش کندی اسمارتفون ها با گذشت زمان نیست. نماینده سامسونگ بیان کرد:

” کیفیت محصول همیشه از اولویت های سامسونگ بوده و همیشه هم خواهد بود.”

این سخنگو می افزاید که سامسونگ توجه فراوانی به باتری و ایمنی اسمارتفون های خود داشته و از این رو هیچ گاه گوشی های هوشمند کمپانی دچار ضعف یا کندی در عملکرد نخواهند شد.

این طور که پیداست دو شرکت ال جی و سامسونگ با این گفته خود قصد داشتند کنایه ای به اپل زده و نشان دهند تولیدکنندگان برتری در مقایسه با شرکت کوپرتینویی هستند. البته به نظر می رسد موضوع پیشین ضرر هنگفتی را به اپل وارد کرده و فرصت را به دست رقبای این شرکت داده تا خود را به عنوان برندهای بزرگی نشان دهند.

به هر حال امید می رود اپل به جبران این موضوع پرداخته تا باری دیگر اعتماد مخاطب و طرفدارانش را جلب کند تا موضوع را برای همیشه از یادها بردارد.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار