تصاویر رندر رسمی +s22 لو رفت

23b87ec744107be5256c4b02a2976607
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در این روزها که همه منتظر اخبار جدید گوشی‌های سال ۲۰۲۲ هستند. سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که اخبار مربوط به گوشی‌های جدیدش در مدت اخیر به گوشی می‌رسد. طبق اخبار جدید منتشر شده مربوط به پرچم‌دار جدید برند سامسونگ، رندر جدید عضو دوم پرچم‌دار این کمپانی یعنی +s22 در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی ماه) منتشر شد. همچنین در کنار این رندرها برخی از مشخصات فنی این گوشی نیز مشخص شده است. بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده که مربوط به دیروز (۱۸ ژانویه) است، این پرچم‌دار در سه رنگ سبز، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این رندرهای جدید حاوی نکته جدیدی نیست و در پنل پشتی آن شاهد دوربین سه‌گانه و در پنل جلویی شاهد حفره دوربین سلفی در بالا و وسط صفحه‌نمایش هستیم.

طبق تصاویر رندری که شاهد آن هستیم، کمپانی سامسونگ همچون گذشته، رنگ فریم دور گلکسی +s22 و بخش دوربین را یکسان در نظر گرفته است. البته ظاهرا در نسخه‌ی سفیدرنگ این گوشی شاهد تفاوت رنگ فریم و بخش دوربین هستیم که از رنگ نقره‌ای در آن بخش‌ها استفاده شده است.

بر اساس تصاویری که تابه‌حال از این سری پرچم‌دار s22  منتشر شده است انتظار داریم گلکسی s22 و s22 پلاس طراحی مشابه هم داشته باشند. البته سومین گوشی هوشمند از این سری یعنی گلکسی‌اس ۲۲ اولترا با دو گوشی دیگر این سری متفاوت است. اس ۲۲ اولترا طراحی دوربین متفاوت و قلم هوشمند اس پن دارد.

گوشی +s22

گوشی +s22

مشخصات فنی  +s22

بر اساس شایعات منتشر شده در مورد گوشی گلکسی +s22 ، این گوشی از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت می‌گیرد و در پنل پشتی دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی،۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو قرار خواهد داشت. باتری این گوشی پرچم‌دار هم ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۴۵ واتی دارد. وزن این گوشی ۱۹۵ گرم است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار