ال جی V30 اولین گوشی هوشمند با نمایشگر OLED خواهد بود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت ال جی یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده محصولات دیجیتال بوده که تاکنون تولیدات مختلفی را در بازار عرضه داشت. یکی از محصولات این شرکت گوشی هوشمند بوده و در چند سال گذشته موفق شد همگام با رقبا پیش رفته و فروش مطلوبی داشته باشد. بنابراین باید ال جی را یکی از تولیدکنندگان مطرح اسمارتفون به شمار آورد.

ال جی در هر سال دو پرچمدار معرفی می کند که یکی از آنها اوایل سال و دیگری در اواخر سال معرفی می شود. در سال های اخیر شاهد معرفی پرچمداران سری V بودیم که برای سال جاری نیز V30 در کار است. محصولی که نسبت به V20 طراحی بهبودیافته داشته و قطعا می تواند محصولی شایسته برای ال جی باشد. تاکنون شایعات مختلفی پیرامون وی ۳۰ منتشر شد اما هیچ یک توسط شرکت کره‌ای تایید یا تکذیب نشد.

براساس گزارش های انتشاری شرکت ال جی می خواهد در V30 از صفحه نمایش OLED منحنی بهره گیرد که به عنوان یک اسمارتفون اولین گوشی هوشمند با نمایشگر OLED است.

بنابراین باید آن را محصول رده بالا شرکت ال جی دانست که می تواند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد. تاکنون شایعات متعددی درباره V30 منتشر شده و از جمله آن سیستم صوتی قدرتمند، صفحه نمایش ایکس ویژنی چون G6 و برخی دیگر است.

اما مشخصات V30 شامل صفحه نمایش ۶.۲ اینچی QHD+، حافظه رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ یا O، دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و برخی دیگر اشاره کرد. جزئیات بیشتری از این محصول در دست نیست تا به آن اشاره کرد و تنها باید منتظر ماند شرکت کره ای بزودی محصول مورد بحث را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

همانطور که می دانید شایعات بسیار و حقیقت کم است.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار