با بهترین پاوربانک ها برای گوشی های هوشمند سامسونگ آشنا شوید/قسمت اول

13f8c6a273f4da31567858360ead58a0
زمان مطالعه: 3 دقیقه

با بهترین پاوربانک ها برای گوشی های هوشمند سامسونگ آشنا شوید

متاسفانه اسمارتفون های میان رده سامسونگ با باتری پرظرفیتی همراه نیستند از این رو نمی توان عمر باتری طولانی را در این نوع گوشی های هوشمند شرکت کره ای شاهد بود. از جمله آنها باید به دو مدل گوشی سامسونگ Galaxy A8 و Galaxy A8+ مدل ۲۰۱۸ اشاره کرد که با باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپری معرفی شده و روانه بازار شدند.

اگرچه این باتری ها ایده آل هستند اما برای عمر باتری بیشتر نیاز است تا پاوربانکی را به همراه داشته باشید و همیشه به شارژ اسمارتفون موردبحث خود بپردازید.

چرا شما باید پاوربانک داشته باشید:

پاوربانک ها یک منبع انرژی برای دستگاه های هوشمند هستند و به کمک آنها می توان شارژ گوشی هوشمند را انجام داد. برخلاف اسمارتفون هایی با عمر باتری طولانی که با کمک باتری پرظرفیت تامین می شود، پاوربانک ها می توانند نقش باتری دوم را ایفا کنند که کمکی خواهد بود و موجب می شود بتوان اسمارتفونی همیشه شارژ شده داشت. در بازار می توان مدل های مختلفی از پاوربانک ها را خریداری کرد که هر یک با ویژگی های خاص خود همراه هستند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین پاوربانک ها برای Galaxy A8 و Galaxy A8+ مدل ۲۰۱۸ آشنا سازیم که کیفیت ساخت بالایی دارند:

Aukey

blankاولین پاوربانکی که باید معرفی کنیم Aukey نام دارد. یکی از بهترین پاوربانک ها برای دو گوشی هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ که با قیمت های مقرون به صرفه قابل تهیه است. این پاور دارای باتری ۲۰ هزار میلی آمپری بوده و از پورت USB-C برخوردار است از این رو شارژ سریعی داشته و ظرفیت بالایی دارد.

با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپری می توان دستگاه های مختلفی را به جز دو گوشی هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ شارژ کرد. این پاور بانک با قیمت ۳۹ دلار قابل تهیه است. بنابراین نیازی نیست هزینه بالایی برای تهیه یک پاوربانک پرظرفیت نمایید.

Anker PowerCore

blankدر این لیست به بهترین پاوربانک ها اشاره می کنیم که هر یک ویژگی های قابل توجهی دارند. دیگر مدل قابل اشاره لیست Anker PowerCore بوده که برای دو گوشی هوشمند Galaxy A8 و Galaxy A8+ گزینه مناسبی است. Anker در تولید لوازم جانبی برند مطرحی شناخته می شود و اخیرا با عرضه این پاوربانک توانسته خودی نشان دهد. با ظرفیت ۱۳ هزار میلی آمپری و پورت USB-C می توان به سرعت گوشی های هوشمند مورد اشاره را شارژ کرد. با ویژگی هایی چون فناوری Power IQ و VoltageBoost می توان آن را پاوربانک قابل قبولی دانست.

با قیمت ۲۹ دلار می توان این محصول را مقرون به صرفه دانست.

سامسونگ Fast Charge Battery Pack

blankبرخی از شرکت ها به تولید لوازم جانبی برای محصولات خود می پردازند. یکی از آنها کمپانی کره ای سامسونگ می باشد که پیشتر به عرضه پاور بانک Fast Charge Battery Pack پرداخت. این پاور می تواند در ۳۰ دقیقه شارژ گوشی هوشمند را به ۵۰ درصد برساند. دلیل این سرعت بالا شارژ فناوری Quick Charge 2.0 کوالکام است که افزایش سرعت شارژی را برای محصولات سامسونگ یا هر گوشی هوشمندی به دنبال دارد. سرعت شارژ این پاور به ۲A می رسد و عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

متاسفانه خبری از پورت USB-C نیست بنابراین باید از کابل متفاوتی برای شارژ اسمارتفون بهره گیرید.با قیمت ۸۰ دلاری این پاوربانک قابل توجه است البته از طریق فروشگاه آمازون می توان پاوربانک را با قیمتی ۵۵ دلاری نیز تهیه کرد. از این رو باید سامسونگ Fast Charge Battery Pack را یکی از پاوربانک های بزرگ و پرظرفیت باید دانست.

 

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار