سامسونگ گلکسی M52 5G گامی دیگر به رونمایی نزدیک شد

f19cb930a31a61d83a3259a79eac9947
زمان مطالعه: 1 دقیقه

با توجه به گزارشات منتشر شده از منابع موثق گوشی گلکسی M52 5G در وب سایت هندی سامسونگ رویت شده است. خبر ها حاکی از این است که گوشی مذکور به باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده. در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعات بیشتری را در این باب کسب کنید.

چند وقتی است که بازار شایعات در باب گوشی گلکسی M52 5G  گرم شده است، اما حالا طبق گزارشی که از جی اس ام آرنا منتشر شده این گوشی با شماره مدل SM-M526B/DS در وب سایت کمپانی سامسونگ در هند مشاهده شده این خبر نشانگر این است که به زمان معرفی گوشی مذکور نزدیک می شویم.

گوشی های گلکسی سامسونگ علی الخصوص سری M به شدت مورد توجه کاربران هند است، بنابراین گوشی گلکسی M52 5G نیز بسیار محبوب خواهد بود. در مورد مشخصات این دستگاه اینگونه می گویند که دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد است. کار پردازش اطلاعات در این گوشی برعهده ی تراشه ی اسنپدراگون ۷۷۸G و تامین انرژی اش را یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عهده دار است. ثبت تصاویر با این دستگاه توسط یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی انجام می شود. این نیز گفتنی است که دستگاه مذکور مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد شد.

در رابطه با قیمت گوشی گلکسی M52 5G اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما برخی متخصصان دنیای تکنولوژی و فناوری با توجه به سری های قبلی تخمین هایی زده اند. پیش از این سامسونگ گوشی گلکسی M32 5G را با قیمت ۱۷ تا ۲۰ هزار روپیه وارد بازار کرده بود و پس از آن گوشی گلکسی M51 را در سایت آمازون با قیمت ۲۱.۹۹۹  روپیه عرضه کرد که معادل ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در کشور ایران است. بنابراین تحلیلگران این حوزه حدس می زنند که سران سامسونگ این گوشی را با قیمتی بالاتر از ۲۲ هزار روپیه که معادل با ۲۵۰ یورو است در دسترس کاربران قرار دهند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار