عرضه رسمی گوشی Vivo V9

e3066bd666fdf2dfa6b66d9c0953ed5e
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو – شرکت چینی Vivo چندی ساعتی پیش در حال معرفی یکی از گوشی های جدیدش بود. این شرکت در روز دوشنبه خبر از گوشی پرچم دار جدیدش با نام Vivo X21  میداد. در حالیکه امروز از گوشی قویتری با نام Vivo V9 سخن به میان است.

بازهم یک گوشی جدید به همراه…

شرکت چینی Vivo  هم به مانند دیگر سازندگان گوشی های هوشمند در گوشی جدیدش از ویژگی های طراحی جدیدی، همچون ناتچ و صفحه نمایش تمام صفحه بهره گرفته است.  گوشی Vivo V9 در بازار کمی گران تر از Vivo X21 میباشد. واین موضوع بخاظر طراحی فوق العاده این دستگاه نسبت به مدل Vivo X21 است.

مشخصات فنی Vivo V9

از اولین مشخصات قابل توجه گوشی Vivo V9 میتوان به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی آن که از نوع FHD+ است اشاره کرد، البته ناگفته نماند که نمایشکر این دستکاه به مانند Vivo X21  از نوع OLED نیست.  در بالای این نمایشگر ما شاهد ناتچ هستیم که بر روی آن حسگر ها، بلندگو و یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی برای سلفی تعبیه شده است.  شرکت Vivo میداند که شما دیگر از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ خسته شده اید و به قولی دمده شده است. به همین خاطر این شرکت آن را با یک تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ تعویض کرده است، که باید بدانید از نوع SD626  میباشد، به همین خاظر هم سرعت پردازش بیشتری دارد که این سرعت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز برای هر کلاک میباشد. دراین دستگاه برای افزایش کارآیی شرکت Vivo از یک حافظه رم ۴ گیگی به همراه یک حافظه داخلی ۶۴ گیگی بهره گرفته است.

شما میتوانید حافظه داخلی Vivo V9 را به کمک SD ها افزایش دهید.

از دیگر ویژگی های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین ۲۴ مگاپیکسلی سلفی به همراه دیافراگم F/2.0
  • پشتیبانی از قفل تشخیص چهره
  • دوربین دوگانه روی پنل پشتی با سنسور های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی
  • اجرای آخرین ورژن اندروید اوریو (۸.۱) به طور پیش فرض

دوربین و بارتری

در کنار این تراشه ۶۲۶ و یک رم ۴ گیگابایتی به نظر میرسد که یک باتری ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعتی کمی ضعیف باشد. باتری به کار رفته در Vivo V9 از قدرت خوبی برخوردار نیست و میتوان گفت یکی از ضعف های این گوشی به حساب می آید.

دوربین سلفی به کار رفته در این دستگاه یکی از نقاط قوت آن میباشد. دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی Vivo V9 ترکیبی از هوش مصنوعی و الگوریتم های پیچیده ای میباشد که به شما ویزگی های زیر را  میدهد:

  1. استفاده از نور طبیعی در عکاسی ها
  2. تاباندن نور حرفه ای
  3. مونو کروم پس زمینه

همانطور که گفتیم شایعات خبر از یک قفل تصویری بر روی Vivo V9 میدهند. علاوه بر آن شما یک حسپگر اثر انگشت هم بر روی Vivo V9 میتوانید مشاهده کنید.

قیمت و زمان عرضه Vivo V9

این دستگاه هنوز برچسب قیمتی برای عرضه در بازار ندارد. Vivo V9 قرار است امروز در فیلیپین و فردا در هند عرضه شود، این در حالی است که به نظر میرسد به مناطقی که قبلا گوشی های سری V عرضه شده اند مانند اندونزی، مالزی و.. نیز عرضه خواهد شد.

این دستگاه قرار است در رنگ های طلایی و مشکی به بازار عرضه شوند.

دیجی دو

دیجی دو عرضه کننده با کیفیت ترین کالاهای دیجیتالی و لوازم جانبی با نازلترین قیمت

وب سایت دیجی ذو در نطر دارد تا شما را با دنیای تکنولوژی پیوند بزند

خبرنامه ما را دنبال کنید تا از داغ ترین خبر ها با خبر شوید

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار