طراحی مجدد گلگسی فولد کامل شده و آماده‌ی عرضه است

c851ca4c8fd61148b9c12dcc8b6116ac
زمان مطالعه: 1 دقیقه

گلکسی فولد، سامسونگ چند ماهی است که بر روی مشکلات گلکسی فولد کار می‌کند و دو روز پیش رئیس این شرکت از رونمایی این دستگاه خبرداد. در همین راستا دیروز بلومبرگ گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد سامسونگ انعطاف پذیر خود را باز طراحی کرده است و آماده‌ی عرضه می‌باشد. منابع موثق اذعان دارند که سامسونگ در زمینه‌ی صفحه نمایش و لولای دستگاه بهبود های قابل توجهی را اعمال کرده است.

یکی از بدترین مشکلات گلکسی فولد مربوط به نمایشگر آن می‌شد، درواقع بر روی این نمایشگر یک محافظ بی کیفیت تعبیه شده بود که کاربران پس از خرید دستگاه تصمیم می‌گرفتند آن را از دستگاه خود جدا کنند و آن را با یک محافظ باکیفیت جایگزین کنند که این امر متاسفانه در نهایت منجر به صدمه دیدن نمایشگر این دستگاه می‌شد.

blank

یکی از مهم ترین بهبود های نسل دوم گلکسی فولد همانطورکه در بالا اشاره شد ارتقاء محافظ صفحه‌ی تعبیه شده بر روی نمایشگر گلکسی فولد است. به طوریکه گوشه های آن به طور کلی مخفی شده‌اند و کاربر نمی‌تواند آن را از روی نمایشگر جداکند. در نسخه‌ی دوم گلکسی فولد همچنین عملکرد لولا بهبود پیدا کرده است و طوری طراحی شده تا کمترین ذره‌ی خارجی به داخل آن رسوخ کند و در عملکرد آن اختلال ایجاد کند.

بلومبرگ همچنین اذعان داشته است که: در حال حاضر سامسونگ خبری مبتنی بر عرضه‌ی این دستگاه در تاریخ مشخصی منتشر نکرده است، با این حال شروع به ارسال قطعات این دستگاه به کارخانه‌ی خود در ویتنام کرده است. انتظار می‌رود در ۷ آگوست و در کنار نوت ۱۰ شاهد عرضه‌ی گلکسی فولد نیز باشیم.

با این حال گلکسی فولد یک محصول با ارزش برای سامسونگ است و توانسته انقلابی در صنعت گوشی های هوشمند باشد، بنابراین انتظار می‌رود این شرکت به طور خاص یک رویداد رسمی را برای این دستگاه در نظر بگیرد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار