Galaxy J4+ و کسب تاییدیه FCC

f3213eea0447000d04ff3c4059045789
زمان مطالعه: 1 دقیقه

Galaxy J4+ و کسب تاییدیه FCC

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و برای سال ۲۰۱۸ نیز در نظر داشته چنین اسمارتفون هایی برای رونمایی داشته باشد. البته تاکنون مدل های مختلفی را شاهد بودیم و باید آن را مدل های برجسته ای دانست.

به تازگی FCC ایالات متحده به یکی از گوشی های هوشمند اقتصادی سامسونگ موسوم به Galaxy J4+ گواهی تاییدی داده است. با توجه به این مرکز، گوشی هوشمند موردبحث احتمالا بزودی از راه می رسد و در آینده نزدیک سامسونگ عرضه آن را آغاز می کند.

بعید به نظر می رسد رونمایی Galaxy J4+ به شکل رویداد باشد و انتظار می رود کره ای ها آن را در وب سایت خود معرفی کنند. از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت HD یا رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۶:۹، پردازنده چهار هسته ای اگزینوس ۷۵۷۰، حافظه رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و برخی دیگر اشاره داشت.

جزئیات دقیقی از Galaxy J4+ سامسونگ وجود نداشته تا به آن پرداخت و پیش بینی می شود بزودی اطلاعات بیشتری درباره این میان رده جدید کره ای بدست آوریم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار