گوشی هوشمند Cactus شیائومی آشکار شد

ee9473cc432e6fdd62dd898d3b4ed40d
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت شیائومی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند و دیگر دستگاه های دیجیتالی دانست که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین کمپانی چینی قصد داشته بزودی نسل جدید پرچمدار خود می ۷ را با ویژگی ها و طراحی جدید معرفی کند.

به تازگی در پایگاه داده گیکبنچ گوشی هوشمندی به اسم رمز کاکتوس یا همان Cactus آشکار شده که به نظر می رسد یک میان رده است. اسمارتفون میان رده ای که انتظار داریم سال جاری معرفی شده و با مشخصات خوبی به فروش برسد.

با توجه به لیست پایگاه Geekbench این اسمارتفون از پردازنده P40 یا MT6765 مدیاتک بهره می برد که بیشتر می توان آن را در اسمارتفون های میان رده شاهد بود. گذشته از آن این پردازنده فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی داشته و در کنار آن حافظه رم ۲ گیگابایتی قرار می گیرد. همچنین می توان به سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو و رابط کاربری MIUI 9 اشاره کرد که همگی از ویژگی های بزرگی به شمار رفته و باید آن را محصولی قابل توجه دانست.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها می توان امیدوار بود چینی ها در آینده نزدیک رونمایی انجام دهند. پیشتر این کمپانی از می میکس ۲اس به عنوان پرچمدار نسبتا جدید رونمایی کرده است. گوشی هوشمندی که با صفحه نمایش بی حاشیه و بدنه سرامیکی توانست نظر هر فردی را به خود جلب کند.

پیش بینی می شود می ۷ در ماه ژوئن رونمایی شود و مدتی بعد نیز نسل جدید می میکس را شاهد باشیم که به عنوان می میکس ۳ شناخته می شود. جزئیات دقیق سخت افزاری از می ۷ در دست نیست و Cactus نیز ممکن است از خانواده گوشی های هوشمند ردمی به شمار رود.

اطلاعات کافی وجود نداشته و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار