تصاویر گلکسی A52s 5G مشخصات این میانرده را نشان می دهد

4e87a7d08a9d6613ac1276240b88670e
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ طبق روال همیشگی خود که در هر سال مدل S  گوشی های گلکسی A  را تولید و عرضه می کند، حالا قصد دارد گوشی A52S 5G  را ارئه کند. در حال حاضر افشاگران صفحات مجازی‌؛ رندر های جدید A52s 5G  را به نمایش گذاشته اند.

اینگونه که در رندر ها مشاهده می شود، طراحی گوشی هوشمند گلکسی A52S 5G، شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. در این گوشی صفحه نمایشی به صورت تمام صفحه وجود دارد که دوربین سلفی آن در بالا و مرکز نمایشگر به شکل یک روزنه مخصوص دیده می شود، و دوربین های اصلی چهارگانه آن  در پنل پشتی بر روی یک ماژول با همان طراحی قبلی و با محفظه بیرون آمده قرارگرفته است.

تصاویر گلکسی A52s 5Gمطابق با شواهد موجود و برداشت هایی که از بنچمارک شده است، شرکت سامسونگ برای تأمین تراشه ی موبایل گلکسی A52S 5G  از پردازنده های شرکت کوالکام استفاده کرده است، پردازنده ی این گوشی اسنپدراگون ۷۷۸G  است که در قیاس با سری قبلی خود یعنی گوشی A52S 5G  که به تراشه ۷۵۰G  مجهز بود، پر قدرت تر شده است و این به معنای پیشرفت این گوشی است. از نظر ظرفیت حافظه باید بگوییم که این دستگاه قرار است که فقط در یک نسخه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم عرضه شود، که برخی مدعی شده اند سامسونگ قصد دارد نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز با پشتیبانی یک رم ۸ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار دهد .

رندرهای جدید گلکسی A52S  در رنگ های سفید، مشکی، سبز نعنایی و بنفش ارائه خواهند شد، که تنها تفاوت این گوشی با سری قبلی از نظر رنگی در این است که، رنگ سبز جایگزین رنگ آبی در مدل قبلی شده است. با این حال از سایر ویژگی ها و تفاوت‌های این موبایل تازه وارد سامسونگ با نسخه ی اصلی اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما احتمال دارد که سامسونگ هر چه زودتر مشخصات دقیق این گوشی را بیان کند. کمپانی سامسونگ در باب قیمت این گوشی حرفی به میان نیاورده است اما برخی از منابع قیمت ۵۳۲ دلار را برای نسخه ی ۲۵۶ گیگابایتی آن اعلام کرده اند. انتظار می رود که سامسونگ همانند سال های قبل که مدل پیشرفته تر سری های A  را با پسوند S  به بازار عرضه می کرد، امسال نیز هر چه زودتر گلکسی A52s 5G  را رونمایی کند. البته که مدیران شرکت سامسونگ و حتی خبرگزاری ها و کاربران مطلع؛ از زمان رونمایی و عرضه این گوشی به بازار دیجیتال، حرفی به میان نیاورده اند.

منبع: gsmarena

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار