در ایونت جدید سامسونگ چه خبر است؟ گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و بیشتر +آموزش نحوه تماشای ایونت

در ایونت جدید سامسونگ چه خبر است؟ گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و بیشتر +آموزش نحوه تماشای ایونت
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در ایونت جدید سامسونگ چه خبر است؟ گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴ و بیشتر +آموزش نحوه تماشای ایونت

اگر می‌خواهید بدانید ایونت آنپکد سامسونگ کی برگزار می‌شود و چطور باید آن را تماشا کنید، جای درستی آمده‌اید. اگر شما هم هیجان محصولات جدید این برند دوست‌داشتنی را دارید، پس نباید این رویداد هیجان‌انگیز را از دست بدهید.

ایونت آنپکد سامسونگ چه زمانی برگزار می‌شود؟

ایونت آنپکد سامسونگ برای معرفی محصولات جدیدش، در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ یا ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. زمان دقیق شروع آن، ۱۷:۳۰ به‌وقت ایران است. همچنین مانند ایونت‌های اخیر سامسونگ، این یکی هم کاملا به‌صورت مجازی است و به همین دلیل می‌توانید آن را از سراسر جهان به‌شکل آنلاین تماشا کنید.

از کجا ایونت آنپکد سامسونگ را ببینیم؟

برای دیدن پخش زنده رویداد سامسونگ سه راه وجود دارد. می‌توانید از طریق سایت خود این کمپانی به آدرس Samsung.com و همچنین از طریق Samsung NewsRoom رویداد جدید را ببینید. البته اگر به هر دلیلی، چه قطعی اینترنت چه سرعت ضعیف آن، نتوانستید از هیچ روشی موفق به تماشای ایونت شوید؛ فراموش نکنید که در کانال یوتیوب سامسونگ هم پخش زنده ای در جریان است. این ساده ترین راه دیدن ایونت آنپکد ساموسنگ است. تنها باید فیلترشکن خود را روشن کرده و چند دقیقه پیش از شروع ایونت وارد یوتیوب شوید.

در ایونت جدید سامسونگ منتظر چه چیزهایی باشیم؟

بر اساس آنچه خود سامسونگ گفته و آن چیزی که از رویدادهای ماه آگوست این برند می‌دانیم، می‌شود تا حدودی حدس زد که تمرکز این رویداد بر ارائه چه محصولاتی است. ما انتظار داریم جدیدترین گوشی‌های تاشوی سامسونگ را در ایونت جدید ببینیم.

قرار است سامسونگ در این عرضه، نسخه‌های جدید گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 را معرفی کند. هر دوی این مدل‌ها هم در ایونتی مشابه در سال پیش معرفی شده بودند. البته محصولات مختلف دیگری هم عرضه خواهند شد که در ادامه هرکدام را با جزئیات بیشتر بررسی می‌کنیم.

گوشی گلکسی  Z Fold 4

Z Fold 4 در ایونت سامسونگ

Z Fold 4 در ایونت سامسونگ

به نظر می‌رسد گران‌ترین گوشی سامسونگ چند تغییر مشخص اما نه انقلابی داشته است. بیشتر شایعاتی که درباره این گوشی تاشو مطرح شده‌اند، از طراحی ظاهری جدید آن خبر داده‌اند. در این دستگاه جدید از لولای کوچک‌تری استفاده شده که سبب شده قابل‌حمل‌تر و بادوام‌تر شود.

احتمالا سامسونگ، تاخوردگی برجسته وسط صفحه زد فولد ۳ را که زیبایی آن را گرفته بود، در گوشی جدید برطرف کرده است. ایوان بلس همچنین مجموعه عکسی از گوشی‌های Z flip 4 و Z fold 4 را بروز داده که انواع رنگ‌های احتمالی گوشی‌ها و طرح نهایی آنها را نشان می‌دهند.

همچنین شنیده شده در این گوشی تاشوی جدید قرار است از تراشه اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ استفاده شود، سریع‌ترین تراشه موجود شرکت کوالکام که در حال حاضر روی مدل‌هایی مانند OnePlus 10T و Asus ROG Phone 6 Pro کار می‌کند.

ما منتظریم ببینیم سامسونگ عمر باتری را در Z Fold 4 بهتر کرده یا نه. چون این مورد یکی از مسائل اساسی است که گوشی‌های تاشو را از قرارگیری در جریان اصلی دور می‌کند. به همین دلیل هرگونه پیشرفت در این زمینه می‌تواند مسیر و سرنوشت این نوع گوشی‌ها را عوض کند. همچنین به نظر می‌رسد دوربین زیر صفحه‌ای خاصی که اولین‌بار با Z Fold 3 به دنیا معرفی شد، در این مدل جدید بهبود پیدا کرده باشد.

گوشی گلکسی Z Flip 4

Z Flip 4 در رویداد سامسونگ

Z Flip 4 در رویداد سامسونگ

دیگر محصول تاشوی سامسونگ که منتظر دیدنش در این رویداد جدید هستیم، Galaxy Z Flip 4 است. به نظر می‌رسد این گوشی هم قرار است مانند Z Fold 4، لولای جدیدی داشته باشد و با تراشه اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ کار کند. گوشی جدید برخلاف مدل قبلی خود، نمایشگر کاور بزرگ‌تر و عمر باتری بهتری خواهد داشت. خوب است که ببینیم عمر باتری این مدل بهتر شده و مشکلات طول عمر Z Flip 3 حل شده‌اند.

اولین عکس‌های Z Fold 4 و Z Flip 4 در دنیای واقعی، تنها چند روز پیش از عرضه به بیرون درز کردند. این عکس‌ها به‌خوبی نشان می‌دهند که زد فیلیپ ۴ چگونه عریض‌تر شده و بیشتر شکل مربعی پیدا کرده است.

Galaxy Watch 5

ساعت هوشمند سامسونگ Watch 5

ساعت هوشمند سامسونگ Watch 5

سامسونگ، ساعت Watch 4 خود را در ایونت ماه آگوست پارسال معرفی کرد، پس چرا از عرضه امسال محصولات تاشوی خود برای معرفی ساعت جدیدش استفاده نکند؟ درست مانند Z Fold 4 و Z Flip 4، این ساعت هم جایگزین یکی از محصولات محبوب سامسونگ شده، به حدی محبوب که قرار است که مدل پروی آن هم عرضه شود.

علاوه بر گلکسی Watch 5 pro، شایعاتی وجود دارند که می‌گویند واچ ۵، انتهای مسیر قاب‌های چرخان در ساعت‌های هوشمند این برند را رقم خواهد زد. همچنین این مدل یک باتری داخلی دارد و عمر باتری آن به لطف بسته برق بزرگ‌تر، بهبود پیدا کرده. تمام اینها به این دلیل هستند که سامسونگ می‌خواهد جای اپل‌واچ را گرفته و عنوان بهترین ساعت هوشمند را به دست آورد.

هندزفری Galaxy Buds Pro 2

Galaxy Buds 2 pro 2

Galaxy Buds 2 pro 2

به‌احتمال زیاد در رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ، هندزفری جدید Galaxy Buds 2 را هم ببینیم. به نظر می‌رسد ۱۸ ماه پس از عرضه گلکسی بادز اصلی، وقت ساخت مدل جدیدتر آن رسیده. به‌غیراز گزینه‌های رنگی، ما چیز بیشتری درباره گلکسی بادز جدید نشنیده‌ایم. ممکن است طراحی این هندزفری‌ها ساده‌تر شده باشد، همچنین می‌توانیم منتظر دیدن ویژگی‌های خاصی مانند بهبود عمر باتری و کیفیت حذف نویز و همچنین پشتیبانی از صدای ۲۴ بیتی در مدل جدید باشیم.

یک گلکسی بوک یا تبلت جدید

سامسونگ معمولا لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های خود را در رویداد خاصی به نمایش نمی‌گذارد. هرچند علاقه دارد رویداد جداگانه‌ای برای لپ‌تاپ‌های خود داشته باشد. به‌علاوه، سامسونگ در این زمینه، سال پرباری داشته و هنوز مدت‌زمان زیادی از عرضه تبلت‌های سری گلکسی Tab S8  نمی‌گذرد.

چرا نباید ایونت سامسونگ را از دست بدهیم؟

سامسونگ از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی است. این کمپانی در طول دوره کاری خود نوآوری‌های بسیاری داشته. یک مورد از جذاب‌ترین محصولات آن هم گوشی‌های تاشویش هستند که هنوز در این بازار رقیب جدی نداشته و به تنهایی می‌تازند. پس چرا باید رویداد جدیدی که آخرین مدل‌های تاشو را با مشخصات آنها معرفی خواهد کرد از دست بدهیم؟ قطعا شگفتی‌های بسیاری در محصولات جدید سامسونگ منتظر شنیده شدن توسط دنیا هستند؛ بله مردم در سراسر جهان برای شرکت در این ایونت جدید هیجان دارند.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار