بسیاری از مشخصات گلکسی F52 5G فاش شد

1a006e7d7bb2ca6e87e5eb51e44da94d
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید میانرده های سامسونگ در زیر برند های M و F می تواند تکمیل کننده زیر برند A باشد از این شاهد شباهت های بسیاری میان گوشی های این سه یر برند هستیم . اما گاها سامسونگ برای ایجاد تنوع طراحی منحصر به فردی را برای این گوشی ها در نظر می گیرد تا بتواند تفاویت را میان ان ها ایجاد کند و انتخاب را برای کاربان راحت تر کند. F62 5G نیز از آن دست گوشی هایی خواهد بد که به دلیل طراحی خاص خود می تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

پیش این،  این طراحی منحصر به فرد را د رمدل های A52  و  A72 و A42 شاهد بودیم. شاید تصور شود که که اسمارتفون یاد شده همان گلکسی A52  است اما این تنها یک اشتباه است، چراکه از تفاوت‌های ظاهری این چند گوشی می‌توان به محل قرارگیری حفره درون نمایشگر، طراحی منحصر به فرد قاب دوربین اصلی و همچنین براق شدن پنل پشتی اشاره کرد..

Samsung Galaxy F52 5G از یک صفحه نمایشی در حدود ۶.۶ اینچی FullHD+ TFT با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و یک روزنه در گوشه بالا سمت راست برای دوربین عکاسی سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ساخته‌شده است. علاوه‌براین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج و ماکرو ۲ مگاپیکسلی سنسور چهارگانه اصلی دوربین را تشکیل می‌دهد.

گلکسی F52 5G

گلکسی F52 5G دارای تراشه Snapdragon 750G است و از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین با درنظرگرفتن یک اسلات کارت microSD برای این گوشی هوشمند امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را تا ۱ ترابایت برای کاربران فراهم کرده‌اند.

در مورد سیستم عامل، گوشی گلکسی F52 5G از اندروید۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1 پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند دارای چندین برنامه شخص ثالث است که خوشبختانه غیرقابل نصب هستند.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای این مدل گوشی از سری F به آنها اشاره کرد حسگر اثر انگشت جانبی، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات است.

مقاله‌های مرتبط:

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به  دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد یک باتری ۴۳۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد.

بنابر اطلاعاتی که از این اسمارتفون فاش شده است،  به نظر می رسد نمایشگر ۶.۵۷ اینچی این گوشی هوشمند از رفرش ریت بالا برخوردار نخواهد بود و از حتی ممکن است از استاندارد IP هم پشتیبانی نکند. بنابراین می توان نتیجه گرفت  احتمالا خبری از دو مشخصه کاربردی گلکسی A52 5G در گلکسی F52 5G نخواهد بود.

گلکسی F52 5G

از مشخصات نرم افزاری این  موبایل آینده کره‌ای‌ها می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ مبتنی بر  کاربری One UI 3.1، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. گفتنی است که احتمالا این اسمارتفون با رنگ‌های آبی تیره، سفید و خاکستری عرضه شود.

دیگر مشخصات فنی این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p+ و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و یک اسلات microSD است.

مقاله های مرتبط:

سامسونگ برای گوشی  Galaxy F52 5 قیمت ۱۹۹۹ یوان (۳۱۰دلار/۲۵۵یورو) را در نظرگرفته است و درحال حاضر پیش خرید آن در کشور چین برای کاربران در دسترس قرارگرفته است. این گوشی هوشمند در دو رنگ سفید و سیاه قابل سفارش است و موعد دسترسی همه کاربران به این نسخه از سری F در بازارهای دیگر نامشخص است.

سامسونگ که همیشه محصولات خود را اختصاصا در هند عرضه اولیه می‌کرده اما در مورد عرضه اولیه این محصول تصمیم گرفته است که بازارهای دیگری مانند چین را هم پوشش دهد. با این حال، زمان عرضه آن در سایر بازارهای جهانی هنوز نامشخص است.

 

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار