گوشی گیمینگ ردمی K50 به طور رسمی رونمایی شد

f4379b12dd917c8db465fb4e73c4285d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمپانی شیائومی دیروز یعنی ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن‌ماه) از گوشی گیمینگ جدید خود به نام Redmi K50 Gaming رونمایی کرد. این گوشی گیمینگ ردمی اولین عضو از سری Redmi K50 محسوب می‌شود که جانشین نسل قبلی خود یعنی Redmi K40 است. گوشی جدید ردمی دارای تراشه Snapdragon 8 نسل ۱ و شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. همچنین این گوشی گیمینگ حاصل همکاری با فرمول یک مرسدس‌بنز است که با رنگ و لوگو این تیم عرضه خواهد شد.

گوشی گیمینگ ردمی K50  مانند نسل قبلی خود از کلیدهای فیزیکی مخصوص بازی در سمت راست خود بهره می‌برد. همچنین این گوشی دارای موتور چند محوره بازخورد مخصوص شیائومی به نام CyberEngine و اسپیکرهای دوگانه JBL  است. فریم دور گوشی از جنس فلز و پنل پشتی آن از جنس شیشه ساخته شده است.

برای خنک نگه‌داشتن تراشه اسنپدراگون و سایر قطعات گوشی، شیائومی سیستم خنک‌کننده اتاق بخار دوگانه جدیدی را برای گوشی خود در نظر گرفته است که با عملکرد خوب خود، حرارت تولید شده را دفع می‌کند. شیائومی برای عملکرد بهتر سیستم خنک‌کننده از ورق‌های گرافیتی و فولاد ضدزنگ استفاده کرده است.

نمایشگر ۶.۶۷ اینچی گوشی گیمینگ ردمی +FHD با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز است. نمایشگر این گوشی دارای محافظ گوریلاگلس ویکتس است و از عمق رنگ ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند.

گوشی گیمینگ ردمی

گوشی گیمینگ ردمی

در پنل جلویی گوشی شاهد دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی IMX596 برای عکس‌برداری و تماس‌های ویدئویی هستیم. در پنل پشتی نیز دوربین ۶۴ مگاپیکسلی IMX686  سونی وجود دارد که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تله ماکرو نیز در کنار آن قرار دارد. باتری گوشی ردمی K50  دارای ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر با فست‌شارژ ۱۲۰ واتی است که گوشی را در مدت ۱۷ دقیقه شارژ می‌کند. در رویدادی که برگزار شد، ردمی K50 گیمینگ ادیشن شیائومی دمویی را نمایش داد که در حین بازی، گوشی در عرض ۳۷ دقیقه شارژ شد.

مشخصات دیگر گوشی گیمینگ ردمی

این گوشی از اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری MIUI 13  بهره می‌برد. همچنین این گوشی هوشمند از NFC  و WiFi 6E پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود. گوشی گیمینگ ردمی K50  دارای رم ۸ گیگابایتی LPPDR5  و رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1  است. نسخه پایه با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی ۵۲۰ دلار و نسخه‌های دیگر با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۵۶۷ و ۶۱۵ دلار عرضه می‌شوند.

نسخه مرسدس‌بنز AMG F1 به‌صورت محدود و با رم ۱۲ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۶۲ دلار عرضه خواهد شد. آغاز فروش این محصول در چین از تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن‌ماه) است اما هنوز خبری از عرضه جهانی آن در دست نیست.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار