شیائومی از سری ردمی k50 در پایان ۲۰۲۱ رونمایی می کند

14cf5362ff2af0d3a305ca8224c6f884
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طرفداران گوشی های سری ردمی، چندان امید به ورود ردمی سری k50 در سال ۲۰۲۱ نداشتند. آن ها طبق اخبار و حدس و گمان های خود بر این باور بودند که ردمی سری k50 در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود. اما در چند روز اخیر یکی از مدیران ردمی، تایید کرد که ردمی k50 به زودی رو نمایی می شود. این بزودی، خبر از آن می دهد که ممکن است در اواخر سال میلادی جاری ردمی k50 رونمایی شود. 

مدیر کل درمی به نام الو ویبینگ در شبکه اجتماعی ویبو چین، خطاب به طرفدارای این برند، بیان کرد که درخواست و انتظار خود را درباره گوشی ردمی سری k50  بیان کنند. 

در سال میلادی ۲۰۲۱ گوشی های ردمی سری k40 در بازارهای چین رونمایی و به بازار عرضه شدند. ردمی با ساخت این گوشی های هوشمند با کیفیت و در عین حال مرقون به صرفه، توانست این گوشی ها را یکی از پرچمداران بازار موبایل کند. بسیاری این گوشی ها را در سال جاری با قیمت مناسب خریداری کردند و بسیاری هم از آن رضایت دارند. اما ردمی بعد از این اتفاق، با وجود اینکه طرفداران بسیار زیادی در بازار جذب نموده بود، تصمیم به توسعه نسل جدید سری k گرفت. 

شیائومی سری ردمی k50

به گفته بسیاری از منابع خبری، ردمی در این سری بر روی فناوری شارژ سریع تر، بهبود کیفیت فیلمبرداری و عکسبرداری در کنار بهتر کردن کیفیت نمایشگر خود، کار نموده است. این گوشی های با کیفیت بزودی و در همین امسال به دست کاربران و طرفداران ردمی خواهد رسید.
یکی از ویژگی های گوشی درمی مدل k40 شارژ سریع ۳۳ واتی برای باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. ردمی در سری جدید k50 بر روی بهبود فناوری شارژ سریع کار کرده است که این موضوع می تواند برای کاربرانش جذابیت بیشتری داشته باشد. 

رقبای ردمی، بر روی فناوری شارژ ۵۰ تا ۶۵ بر روی گوشی های همراه تمرکز نموده اند و موبایل هایی با این ویژگی را به بازار عرضه کرده اند. اما مشخص نیست با وجود این رقبا، ردمی چه تصمیمی را جهت فناوری شارژ سریع گوشی های خود در آینده اتخاذ نماید.

به طور یقین و مطمئن نمی توان تاریخ رسمی ورود ردمی k50 را به بازار بیان کرد، چرا که تا به امروز شرکت هیچ خبر رسمی را اعلان نکرده است. اما با توجه به پست اخیری که مدیر ردمی در شبکه اجتماعی خود بارگذاری کرده است، فقط می توان حدس زد که این گوشی اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد و مطابق با روال همیشگی این گوشی ها مانند سری k40 در ابتدا در بازارهای چین قابل ارائه خواهد بود. در واقع کاربران و دوستداران ردمی دیگر نیاز نیست تا سال ۲۰۲۲ انتظار رونمایی k50 را بکشند.

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار