Galaxy A7 سامسونگ عرضه شد

51b1ed3360fc623c4c282b4b5a784fad
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. سال جاری نیز با معرفی گوشی های هوشمند برجسته توانست موردتوجه قرار گیرد و یکی از مدل های قابل توجه گوشی سامسونگ  Galaxy A7 نام دارد.

در این بین سامسونگ مدل منحصربفردی را نیز به نام گلکسی A7 رونمایی کرده که برای نخستین بار در میان محصولات سامسونگ به دوربین سه گانه مجهز می‌شود. از مشخصات Galaxy A7 باید به صفحه نمایش ۶.۰ اینچی FHD+با رزولوشن ۲۲۲۰*۱۰۸۰ پیکسلی Super AMOLED، حافظه رم ۶  یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون، دوربین اصلی سه گانه ۲۴/۸/۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

اسمارتفون گلکسی A7 سامسونگ یک مدل برجسته در میان گوشی های هوشمند میان رده است. محصولی که با صفحه نمایش اینفینیتی دیسپلی همراست و باید انتظارات بسیاری از آن داشت. کره ای ها در تلاش هستند تا اسمارتفون های قابل توجهی را روانه بازار کنند و یک مدل برجسته شناخته می شود.

این اسمارتفون سامسونگ با قیمت ۴۴۰ دلار به تازگی در بازار کره جنوبی عرضه شد. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت سامسونگ مراجعه کنید.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار