آشنایی با بهترین گوشی هوشمند آیفون اپل

95f66c13023ba23fe33f672eecb2c098
زمان مطالعه: 4 دقیقه

آشنایی با بهترین گوشی هوشمند آیفون اپل

 

اگر شما به دنبال خرید یک آیفون هستید می توانید از بین بهترین آیفون های اپل که ۸ مدل مختلف را شامل می شود، یکی را انتخاب کنید. از آیفون ایکس گرفته که به عنوان محصول پرچمدار اپل شناخته می شود و اخیرا روانه بازار شد تا مقرون به صرفه ترین مدل، هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.

اپل آیفون ایکس را با ویژگی های قابل توجهی همراه ساخته و استقبال بزرگی از آن صورت گرفته است. البته شرکت کوپرتینویی مدل های مختلفی دارد و تنها آیفون ایکس گوشی هوشمند اپل نیست که باید به خرید آن پرداخت زیرا این شرکت با عرضه مدل های متعدد سعی داشته برای هر قشری مدل مناسبی ارائه دهد.

البته در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گوشی هوشمند آیفون اپل آشنا سازیم تا انتخاب درسی در هنگام خرید داشته باشید:

آیفون ۶اس پلاس

آیفون ۶اس پلاس اپل یکی از قدیمی ترین اسمارتفون های موجود در بازار اپل محسوب می شود. با نمایشگر ۵.۵ اینچی نمایشگری مشابه آیفون ۷ پلاس و آیفون ۸ پلاس دارد. البته در برخی ویژگی ها مدل قدیمی تر به شمار می رود از جمله اینکه در آیفون۶اس پلاس خبری از دوربین دوگانه در عقب نیست و شما شاهد یک دوربین تک هستید

blank.

در بیشتر مشخصات نسخه پلاس و استاندارد آیفون ۶اس یکسان هستند اگرچه قیمت مدل بزرگتر ۱۰۰ دلار بیشتر است. در واقع دو دلیل بارز برای خرید ارزشمند آیفون ۶اس پلاس وجود دارد که به شرح زیر است:

۱- اگر به دنبال گوشی هوشمند با بودجه کمتر از ۶۰۰ دلار هستید.

۲- اگر آیفونی با جک ۳.۵ میلیمتری هدفون می خواهید.

قیمت پایه: ۵۵۰ دلار

آیفون ۶اس

دیگر گوشی هوشمند آیفون ۶اس اپل بوده که به عنوان یکی از قدیمی ترین اسمارتفون های موجود در بازار اپل شناخته می شود. در حالی که بیشتر ویژگی های نسخه استاندارد و پلاس آیفون ۶اس یکسان هستند اما در برخی مشخصه ها با محصولی متفاوت رو به رو هستیم. برخلاف نسخه بزرگتر، این گوشی هوشمند یک مدل مناسب افرادیست که نمی خواهند هزینه بالایی در خرید داشته باشند. با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار دقیقا هزینه خرید نصف آیفون ایکس را برای تهیه آن صرف می کنید.

آیفون ۶اس آخرین گوشی هوشمند اپل با جک ۳.۵ میلیمتری هدفون محسوب می شود. از نقایص مشابه دو مدل آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس باید به پردازنده نسبتا ضعیف، دوربین نامطلوب، بدون قابلیت ضدآب و برخی دیگر اشاره کرد.

انتظار داشتیم آیفون های بعدی فاقد جک هدفون نباشند و اپل به این جک پایبند باشد.

 آیفون ۸ پلاس

آیفون ۸ پلاس گوشی هوشمند کاملا جدید شرکت اپل محسوب شده که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. البته خرید آن بدان معنا نبوده که شما هوشمندانه ترین انتخاب را در خرید داشتید.

این اسمارتفون با ویژگی های هیجان انگیز همراه است که باید به شارژ بی سیم، پردازنده A11 اپل، حافظه ذخیره سازی داخلی بیشتر، دوربین باکیفیت و برخی دیگر مجهز است. چنین ویژگی هایی موجب می شود تا آیفون ۸ پلاس به یک اسمارتفون بزرگی تبدیل شود و عملکرد بالایی از خود نشان دهد. البته آیفون ۸ پلاس تنها محصول شرکت اپل نبوده که توسط این شرکت کوپرتینویی رونمایی شد.

اپل سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت در مجموع سه مدل گوشی هوشمند آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ایکس را رونمایی کند. اسمارتفون هایی که نظر هر فردی را به خود جلب کرده و با فروش خوبی همراه بودند. نسخه پلاس آیفون ۸ نیز یک مدل ارزشمند است و شرکت اپل نیز ویژگی های خوبی برای آن فراهم آورده تا کاربر را از خرید این گوشی هوشمند راضی نگه دارند.

داشتن انتظارات بسیار از گوشی هوشمند آیفون ۸ پلاس بیراه نیست. زیرا نسبت به آیفون ایکس قیمت کمتری داشته و یک مدل مقرون به صرفه در مقایسه با آن محسوب می شود.

blank 

آیفون ۸

آیفون ۸ نسبت به سایر مدل های آیفون اپل برتری داشته اما در مقایسه با نسخه پلاس تنها ابعاد کوچکتر و باتری با ظرفیت کمتر دارد. آیفون ۸ گوشی هوشمندی با ابعاد استاندارد است و بدنه شیشه ای برای کیفیت بالا به کار گرفته شد. البته در مقایسه با آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس نمایشگر کوچکتری برای آن فراهم شده است.

یکی دیگر از نقایص آیفون ۸ در برابر آیفون ۸ پلاس عدم وجود دوربین دوگانه می باشد. البته با اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری بسیاری دوربین دوگانه را ترجیح نخواهند داد.

در باقی مشخصات هیچ تفاوتی میان نسخه پلاس و استاندارد آیفون ۸ مشاهده نخواهید کرد و کاربری یکسانی فراهم است. بنابراین آیفون ۸ یک نسخه مقرون به صرفه تر از آیفون ۸ پلاس بوده و تجربه کاربری بهتری را در بحث قیمت برای افراد رقم می زند. با قیمت کمتر از ۷۰۰ دلار اگرچه نسبت به بیشتر مدل ها گران تر بوده اما در مقایسه با آیفون ایکس و آیفون ۸ پلاس یک مدل گران قیمتی به شمار نمی رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار