سامسونگ مدل ۲۰۱۸ گوشی های Galaxy J3 و Galaxy J7 را معرفی میکند

c0d13b0877244d2bba613f4861db8674
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی دوشرکت سامسونگ گوشی های قدیمی خود را ارتقاء میدهد و آنها را عرضه خواهد کرد. این کمپانی امروز مدل ۲۰۱۸ دو گوشی Galaxy J3 و Galaxy J7 را رسما معرفی کرد. هر دو دستگاه مقرون به صرفه و دارای مشخصات میان رده  هستند. این گوشی های از روی مدل ۲۰۱۷ خود ساخته شده اند و البته از نظر مشخصات تغییراتی با مدل های پشین خود نداند.

سامسونگ Galaxy J7 (۲۰۱۸)

با مشاهده کوتاهی به دو گوشی جدید عرضه شده توسط سامسونگ در میابیم که گوشی سامسونگ Galaxy J7 بهتر از مدل دیگر آن است. بدیهی است که این دستگاه با ارچسب قیمت بیشتری نیز خواهد آمد. از مشخصات فنی اصلی این دستگاه میتوان به نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع سوپر AMOLED  با نسبت معمول ۱۶:۹ اشاره کرد، ناگفته نماند این نمایشگر دارای کیفیت اچ دی است و رزولوشن تصویر آن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسل است. از نظر تصویر برداری گوشی Galaxy J7 دارای یک دوربین اصلی بر روی پنل پشتی است که سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی به همراه دیافراگم f/1.7 است.

blankو بروی پنل جلوی آن یک دوربین سلفی با سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی و البته با دیافراگم f/1.9 تعبیه شده است. به گفته شرکت سامسونگ دوربین هر دو دستگاه طوری ساخته شده است که در محیط های کم نور عملکرد خوبی را خواهد داشت. این دستگاه ممکن است توسط نرم افزار این قابلیت را به ما عرضه کند اما ما میدانیم که این همان سیستم تصویر Galaxy J7)2017( است. بنا بر گفته ها این دستگاه به همراه یک باتری عظیم خواهد آمد که در حال حاضر اطلاعاتی درباره اینکه ظرفیت این باتری چقدر است در دسترس نیست. اما میدانیم که باتری آن قابل جابه جایی میباشد.

سامسونگ Galaxy J3

در قسمت بالا برخی از مشخصه های گوشی Galaxy J7   را بیان کردیم و حالا میخواهیم به مدل پایین تر آن یعنی Galaxy J3 بپردازیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۰ اینچی با کیفیت اچ دی میباشد. انتظار میرود که نوع نمایشگر به کار رفته در Galaxy J3 از نوع  IPS LCD باشد. در جال حاضر شرکت سامسونگ هنوز اطلاعاتی همچون نوع پردازنده،باتری،اندازه رم و اندازه حافظه داخلی این دستگاه را اعلام نکرده است. در حال حاضر فقط میدانیم که  Galaxy J3 دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو با دیافراگم f/2.2 است و یک دوربین عقب با سنسور ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم تصویر F/1.9 است. شرکت سامسونگ نشان داده است که هر دو مدل دارای سیستم امنیتی Knox خواهند بود.

blankقیمت گذاری و زمان عرضه

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که هر دو دستگاه دارای قیمت قرون به صرفه خواهند بود، اما این شرکت قیمت هیچکدام را به طور دقیق مشخص نکرده است. با این حال ما انتظار داریم قیمت این مدل های بین ۱۵۰ دلار تا ۲۰۰ دلار بالا و پایین شود. انتظار میرود که قیمت ها مناسب باشد، پیشتر در سال ۲۰۱۷شرکت سامسونگ قیمت ۱۴۹ دلار برای Galaxy J3  و قیمت ۲۱۹ دلار را برای دستگاه Galaxy J7 اعلام کرد. از آنجایی که تفاوت های عمده بین این محصولات وجود ندارد انتظار میرود که قیمت ها خیلی تفاوتی پیدا نکند.

دیجی دو

وب سایت اینترنتی دیجی دو عرضه کننده بهترین گوشی های روز دنیا

شما میتوانید بهترین گوشی های سامسونگ را از وب سایت ما خریداری کنید

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار