سامسونگ ۱۱ اکتبر رویداد برگزار می کند

9b9fce0b4a155947e54d75ac701f445a
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت سامسونگ قصد داشته در ۱۱ اکتبر امسال گوشی هوشمند جدیدی معرفی کند. رویدادی که به عنوان گلکسی ایونت شناخته شده و با شعار ۴X Fun همراست. به نظر رسیده این کمپانی قصد دارد گوشی هوشمندی با چهار دوربین معرفی کند.

شایعه شده اسمارتفون موردبحث از سری Galaxy A سامسونگ است و مدل Galaxy A9+ و A9 کره ای ها محسوب می شود. اطلاعات کافی از محصول رویداد گلکسی ایونت در دست نیست.

در سوی دیگر پیش بینی می شود رویداد مذکور برای معرفی گوشی هوشمند منعطف این کمپانی باشد. البته پیش بینی شده هر دو گوشی هوشمند ۴ دوربین و منعطف سامسونگ در این رویداد رونمایی خواهد شد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه برنامه ای در سر داشته و آیا محصول قابل توجهی را شاهد خواهیم بود یا خیر. پیشتر سامسونگ گلکسی نوت ۹ را به عنوان پرچمدار معرفی کرد.

اسمارتفونی که از صفحه نمایش QHD+، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر بهره می برد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود کره ای ها برای رویداد گلکسی ایونت چه محصولی را درنظر گرفتند و آیا گفته های شایعات به حقیقت می رسد یا خیر.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار