سامسونگ در حال ساخت اسمارتفون گیمینگ

5bb6670a09075346f89602846b0b6fc9
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت های بسیاری به سمت تولید گوشی هوشمند گیمینگ روی آورند که از جمله می توان به آنرپلی ، راگفون ایسوس، میت ۲۰ ایکس هوآوی و چند مورد دیگر پرداخت. اما به نظر می رسد یکی از بزرگترین تولیدکننده تلفن هوشمند نیز به دنبال تولید چنین مدل اسمارتفونیست.

براساس گزارش های تازه انتشاریافته، سامسونگ بزودی از اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود رونمایی خواهد کرد. اسمارتفونی با طراحی باکیفیت و مشخصات پرچمدار که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد.

این گوشی هوشمند نام مشخصی نداشته و انتظار داریم به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی QHD+، دوربین اصلی دوگانه و سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو مجهز باشد.

عمدتا شرکت ها از سیستم عامل قدیمی تر در محصولات گیمینگ خود استفاده می کنند و احتمالا سامسونگ نیز چنین طرحی را در سر داشته باشد. اطلاعات دقیقی در کار نیست تا به جزئیات کامل و دقیق این محصول گیمینگ سامسونگ پرداخت از این رو می بایست به انتظار ادامه داد تا مشخص شود شرکت کره ای چه محصولی را در دست توسعه دارد.

احتمالا بیشتر شایعات انتشاری پیرامون این گوشی هوشمند به حقیقت تبدیل شود و بعید است با یک موضوع کاملا شایعه وار رو به رو باشیم.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار