ردمی بادز ۳ با طراحی شبیه به ایرپاد اپل رونمایی شد

84bdd9212d2bb7a4f20cc95c3be6fc5d
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از انتظارها، ردمی از ایرباد بی‌سیم خود به نام بادز ۳ رونمایی کرد. طراحی ردمی بادز ۳ بسیار شبیه به ایرپاد اپل است. قیمت این ایرباد بی‌سیم به نسبت ایرپاد اپل قیمت بسیار مناسب‌تری دارد. به طور کلی قیمت این ایرباد در بازار برابر با ۳۰ دلار است. اما گویی این شرکت برای مدت کوتاهی این ایرپاد بی سیم را با قیمت مناسب‌تر و برابر با ۲۰ دلار در اختیار کاربران خود قرار داده است.

ایرباد ردمی بادز ۳ دارای یک کیس قابل شارژ کوچک است، در واقع ردمی در طراحی کیس شارژ نیز شبیه به اپل عمل می کند. وزن گوشی‌های این ایرباد بسیار سبک بوده و به همین دلیل به راحتی درون گوش جای می‌گیرد و با راه رفتن و فعالیت کردن از گوش خارج نمی‌شود. هر یک عدد ایرباد بی سیم ردمی وزنی برابر با ۴.۵ گرم را دارد. گفتنی است که وزن کلی ایرباد به همراه کیس آن برابر با ۴۲ گرم است.

ایرباد ردمی بادز ۳ از تراشه کم مصرف کوالکام QCC3040 استفاده می کند.  همچنین این دستگاه از فناوری صوتی aptX Adaptive کوالکام نیز بهره است. تاخیر صدا در این مدل از ایرپاد ردمی به ۹۵ میلی ثانیه می‌رسد

ردمی بادز 3ردمی بادز ۳ مجهز به درایورهای کویل متحرک ۱۲ میلی متری است. سازندگان ردمی بادز ۳ مدعی هستند که کاربر می‌تواند به صورت طولانی از این ایرباد استفاده کنند. همچنین سازنده این ایرباد ادعا می‌کند که با هربار شارژ کاربر می‌تواند تا ۵ ساعت از این ایرباد استفاده کند. شارژ این ایرباد از طریق کیس آن انجام می‌پذیرد و میزان شارژدهی آن با استفاده از قاب قابل شارژ برابر با ۲۰ ساعت است. این ایرباد از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند به همین دلیل هنگامی که ۱۰ دقیقه آن را شارژ کنید می‌توانید تا ۱.۵ ساعت از آن بی وقفه استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این ایربادز می توان به میکروفن با حساسیت بسیار بالا و سیستم کاهش نویز cVc کوالکام اشاره کرد. به همین دلیل در هنگام تماس نویز محیط را حذف می‌کند که منجر می شود در هنگام تماس صدایی بسیار واضح شنیده شود.

ایرباد ردمی بادز ۳ دارای استاندارد IP54 است. این استاندارد نشان‌دهنده مقاومت  در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برای این دستگاه وجود دارد امکان جستجو راحت هدست است. این ایرباد به گونه ای طراحی شده که به محض قرارگیری در گوشی پنجره پاپ آپ اتصال سریع MIUI باز می‌شود و شما به راحتی می‌توانید هدست را به دستگاه متصل کنید.

این ایرباد جدید ردمی دارای کنترل لمسی نیز است. ردمی بادز ۳ به گونه‌ای است که با لمس بخش پشتی ایرباد می‌توانید موزیک و یا تماس خود را کنترل کنید. اگر دست خود را به صورت طولانی بر پشت ایرباد نگه دارید دستیار XiaoAl روشن می‌شود. در آخر باید اشاره کنیم که  ایرباد احتمالا ابتدا در کشور چین و سپس در کشورهای دیگر روانه بازار شود.

منبع: gizmochina

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار