اولین پرچم دار ردمی به همراه تراشه‌ی ۸۵۵ اسنپدراگون در راه است

7fab8113a4c6f3d8e0d046edda833c27
زمان مطالعه: 1 دقیقه

ساب برند ردمی، در چند ماهه‌ی گذشته و قبل تر از آن عملکر خوبی را از خود نشان داده است و ما خبرهایی از یک دستگاه جدید که دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ است شنیدیم و امروز یک درز دهنده‌ی چینی مشخصات بیشتری از این دستگاه را منتشر کرده است.

بر اساس اطلاعات موجود در اکانت وبیو‌ی این کاربر، دستگاه پرچم دار ردمی به همراه یک رم ۸ گیگابایتی و دوربین سه گانه‌ی پشتی خواهد آمد که انتظار می‌رود یکی از لنز های آن ۴۸ مگاپیکسلی باشد.

با توجه به گزارش های موجود از پرچم دار جدید ردمی، این دستگاه به همراه یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی خواهد آمد که دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، در حال حاضر اطلاعات درمورد نحوه‌ی طراحی این دستگاه نیست، با این حال انتظار می‌رود که با یک دستگاه دارای طراحی پاپ آپ روبرو باشیم. چرا که پیش از این شاهد عکس های از جاسوسی این دستگاه بودیم‌، البته مشخص نیست که این دستگاه همان باشد.

از آنجایی که این دستگاه دارای یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی می‌باشد بنابراین انتظار می‌رود تا تنظیم دوربین آن مانند ردمی نوت ۷ یا ردمی نوت ۷ پرو باشد. که در آن ها شاهد یک دوربین ۸ +۱۳ مگاپیکسلی بودیم و قابلیت های تله فوتو و گسترش زاویه‌ی دید را دارا بودند. انتظار می رود که این دستگاه ماه آینده معرفی شود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار