اپل و معرفی هدفون جدید Beats Solo3

e7477696dc1466fd520fcfee3c599133
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شرکت اپل در سال های گذشته برند بیتس را به عنوان تولیدکننده سیستم های صوتی از قبیل هدفون بی سیم و چندی دیگر خریداری کرد. حال به مناسبت فرارسیدن سال جدید، کوپرتینویی ها به رونمایی از هدفون بی سیم Beats Solo3 پرداختند که از طراحی خاصی بهره می برد و به رنگ خاکستری/طلایی جذاب به نظر می رسد.

این نسخه به نام New Year Special Edition یا همان نسخه ویژه سال نو شناخته می شود. همچنین قیمتی ۳۰۰ دلاری داشته و ارزان قیمت نیست. از این رو کمپانی اپل آن را با قیمت نسخه اصلی Beats Solo3 به فروش می رساند. همچنین باید بیان داشت که خبری از عرضه جهانی Beats Solo3 نسخه  New Year Special Edition نیست زیرا اپل آن را تنها برای بازار چین در نظر گرفته است.

بنابراین اگر تصور می کنید قرار است این هدفون را در بازارهای دیگری شاهد باشید، سخت در اشتباهید. این مدل در ماه ژانویه راهی بازار چین خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اپل مراجعه کنید.

شایان ذکر است که پیشتر گزینه های رنگی جدید نیز برای چند مدل محصول بیتس از جمله سولو ۳ معرفی شد. هدفون Solo3 اپل با قیمت ۳۰۰ دلار است و روی گوش قرار می گیرد و Powerbeats3 هدفون درون گوش بوده و قیمتی ۲۰۰ دلاری دارد. این شرکت حتی قصد داشته بزودی نسل جدید هدفون های تحت برند بیتس را رونمایی کند و تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آن منتشر شد. حتی گزارشی انتشاریافته که نشان می دهد اپل تحت برند بیتس اسپیکر هوشمندی مبتنی بر سیری معرفی خواهد کرد. جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه شرکت اپل چیست.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار