Redmi 7A پیش از عرضه‌ی جهانی گواهینامه ها را جمع آوری می‌کند

b01d8b8ca3cddf57582963802260ba59
زمان مطالعه: 1 دقیقه

شاید حدود یک هفته‌ی پیش بود که Redmi 7A در Czech مورد امتیاز دهی قرار گرفت و این پیشنهاد را در برگرفت که با قیمتی فوق اقتصادی در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال ما امروز شاهد دریافت برخی از اطلاعات این دستگاه هستیم که نشان می‌دهند Redmi 7A در حال جمع آوری گواهینامه در چندین مارکت جهانی است که شما می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید.

blank

همانطور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید Redmi 7A در وب سایت های مختلفی چون EEC، IMDA، TKDN  و NBTC  تایلند امتیاز دهی شده است و در همه‌ی این وب سایت ها شماره مدل این دستگاه M1903C3EG ثبت شده است و حتی در برخی از وب سایت های فوق نام تجاری خود ش را شاهد هستیم.

این دستگاه در چین با برچسب قیمت فوق اقتصادی ۸۰ دلار عرضه خواهد شد و این قیمت ممکن است در بازارهای جهانی به ۱۰۰ یورو برسد. بر اساس گزارش های موجود Redmi 7A دارای یک نمایشگر ۵.۴ اینچی می‌باشد که رزولوشن آن HD است. این نمایشگر دارای نسبت ۱۸:۹ بوده و از طراحی قدیمی پیروی می‌کند.

در قسمت پشتی این دستگاه یک دوربین یگانه تعبیه شده است که لنزی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جای داده است و در زیر آن فلش LED تعبیه شده است. قلب تپینده‌ی این دستگاه یک تراشه‌ی ۴۴۳ اسنپدراگون است که در گوشی های میان رده و اقتصادی کاربرد دارد. Redmi 7A انرژی خود را از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌کند که از فست شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در نهایت اینکه فیس آنلاک از ویژگی های بارز این دستگاه به شمار می‌رود.

منبع

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار