درز قیمت Mi Max 3 پیش از عرضه به بازار

a1619a9fe2c7190575cdb3aba8e2a1eb
زمان مطالعه: 3 دقیقه

دیجی دو- به تازگی شرکت شیائومی در نظر دارد که یکی از گوشی های جدید خود را معرفی کند. این شرکت  یک رویداد را برای سوم جولای سال جاری در نظر گرفته است که قرار است در این رویداد به معرفی گوشی Mi Max 3 بپردازد. در حال جاضر تمام مشخصات فنی مرتبط به این دستگاه در TENAA  طاهر شده است و تنها چیزی که تا به حال افشا نشده و هم چنان به صورت یک راز باقی مانده است قیمت این محصول مبیاشد.

انتشار یک بنر اینترنتی قیمت  Mi Max 3  را برملا میکند

امروز به تازگی یک عدد تصویر بنر تبلیغاتی منتشر شده است که در آن قیمت و برخی از مشخصات فنی این محصول درج شده است. تصویر زیر نشان میدهد که آنچه تاکنون درمورد این دستگاه نشت پیدا کرده بود درست است. چرا که این دستگاه نیز بسیار مشابه قبلی ها میباشد. بر روی این تصویر اینترنتی علاوه براینکه برخی از مشخصات فنی این دستگاه قیمت و شکل طاهری آن مشخص است متوجه مشویم که  Mi Max 3 در دو رنگ طلایی و سفید عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی مشخص شده در تصویر

گوشی Mi Max 3 به همراه یک نمابیشگر ۶.۹۹ اینچی خواهد آمد ه  نسبت ابعاد آن ۱۹:۹ میباشد. این دستگاه قدرت خود را از یک تراشه اسنپدارگون ۶۳۶ کوآکام دریافت میکند. که همانطور که گفتیم در کنار یک رم ۶ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی بسته بندی شده است، که بسیار هیجان انگیر است و میتواند کاربران شیائومی را به وجدذ بیاورد. دوربین های به کار رفته در این دستگاه از نوع سونی IMX363 به همراه فناوری هوش مصنوعی خواهند بود. بلندگوهای استریو و باتری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر از مهم ترین ویژگی های این دستگاه به حساب می آیند. قبل از اینکه Mi Max 3 به طور رسمی معرفی شود گزارش ها به گوش میرسد که نشان میدهد گوشی Mi Max 3 Pro به همراه یک پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ و یک رم ۶ گیگی و حافظه داخلی خواهد آمد.

چرا Mi Max 3 وجد آور است ؟

خب واضج است چونکه شرکت شیائومی پیش از این گوشی  Mi Max 2 را با کانفیگ رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۶۴ گیگی با همین قیمت یعنی ۱۹۶۶ یوآن به بازار عرضه کرده است. این در حالی است که مدل دیگر  Mi Max 2 با یک رم ۴ گیگی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگی ۱۹۹۹ یوآن معادل ۳۰۳ دلار قیمت گذاری شده است. این اصلا شگفت آور نبود که شرکت شیائومی فقط میزان حافظه داخلی را افزایش میداد و به میزان رم کاری نداشت با این حال قیمت آن افزایش پیدا میکرد. البته TENAA  به تازگی اعلام کرده است که مدل ۳ گیگ رم ۳۲ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم به همراه ۶۴ گیگ حافظه داخلی موجود است.

دسترسی و قیمت

با نگاهی به تصویر منتشر شده متوجه میشویم که این دستگاه ۱۹۶۶ یوآن معادل ۲۵۷ دلار قیمت گذاری خواهد شد. همانطور که در ابتدا گفتیم این دستگاه احتمالا در رویداد سوم جولای به طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیجی دو

شرکت شیائومی چندوقتی است که به خوبی در حال پیشرفت در بازار های گوشی هوشمند است و محصولات با کیفیتی را وارد بازار میکند

فروشگاه دیجی دو در تلاش است تا همیشه بهترین های این برند چینی را برای شما عرضه کند

شما میتوانید از طریق همین لینک به گوشی های شیائومی دسترسی پیدا کند

0

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

رسانه های همکار